مدیرعامل سازمان قطار شهری شیراز گفت: در طرح توسعه این فاز شاید در آینده، آخر بلوار ولایت از سمت بلوار خلیج فارس ایستگاهی ساده جهت استفاده مسافران تهیه شود که در حال حاضر به دنبال مطالعات جهت جمع بندی هستیم.
کد خبر: ۳۳۹۵۶۲
تاریخ انتشار: ۱۶ آذر ۱۳۹۵ - ۱۶:۱۶ 06 December 2016
تابناک فارس به نقل از موج ما: حاج اسدالله زمانی مدیرعامل سازمان قطار شهری شیراز در بازدید از فاز دوم خط یک مترو شیراز در پاسخ به خبرنگار ما مبنی بر اینکه در بلوار ولایت که بزودی ترمینال مدرس یه این منطقه انتقال می یابد و حجم قابل توجهی از مسافران می بایست از این نقطه یا ایستگاه خط یک مترو که حدود یک کیلومتر فاصله می باشد، آیا ایستگاهی احداث خواهد شد یا نه گفت: اولین ایستگاه مترو شیراز در فاز یک از ایستگاه شهید دستغیب (میدان گلسرخ) شروع می شود.

مدیرعامل سازمان قطار شهری شیراز ادامه داد: در طرح توسعه این فاز شاید در آینده، آخر بلوار ولایت از سمت بلوار خلیج فارس ایستگاهی ساده جهت استفاده مسافران تهیه شود که در حال حاضر به دنبال مطالعات جهت جمع بندی هستیم.

وی از مسدود نبودن راه ارتباطی شهرک احمد آباد (چغا) به دلیل ایجاد خط ریلی از مرکز به ایستگاه یک خبر داد و گفت: شهرک احمد آباد از نظر راه های ارتباطی هم از زیر گذر و هم از خیابان های مجاور امکان دسترسی دارد لذا اهالی آن منطقه جهت عبور و مرور می توانند از خیابان های بلوار خلیج فارس و بلوار شهید شیرودی و راه های ارتباطی زیر گذر استفاده نمایند.

حاج زمانی اظهار داشت: جهت حفاطت از خط ریل این نقطه، دیوارهای توری شکل در کناره های این خط ریل کشیده می شود و فعلا برنامه ای جهت مسقف کردن نداریم.

مدیرعامل سازمان قطار شهری شیراز به نیروی انسانی اشاره کرد و ابراز داشت: راهوران مترو شیراز در تهران و مشهد آموزش دیده اند و در حال حاضر ۸۵ راهور داریم که بستگی به افزایش خط این ظرفیت انسانی به دو برابر برسد و در حال بررسی هستیم که جهت تامین نیروی انسانی این بخش را به پیمانکاری واگذار کنیم.
اشتراک گذاری
نظر شما
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار