کد خبر: ۳۳۹۷
تاریخ انتشار: ۱۹ بهمن ۱۳۹۳ - ۰۱:۴۲ 08 February 2015
در دومین روز از رقابت های لیگ دسته یک هندبال از گروه ˈالفˈ که در سالن ˈرضویˈ کاشان برگزار شد، ابتدا تیم های هیات هندبال فیروزآباد فارس موفق شد در یک دیدار نزدیک با نتیجه 26 بر 25 مقابل ثامن الحجج سبزوار پیروز شود.

در دومین دیدار امروز تیم شهرداری کاشان در یک بازی برتر توانست با نتیجه 33 بر 25 هیات هندبال شهرکرد را شکست دهد تا با کسب دو برد متوالی در صدرجدول قرار بگیرد.

تیم هندبال نفت آبادان نیز بدلیل انصراف نماینده شیراز امروز استراحت داشت.

در ادامه این رقابت ها روز یکشنبه /فردا/ از ساعت 16 ابتدا دو تیم نفت آبادان و هیات هندبال شهرکرد به مصاف هم می روند و در دیدار دوم از ساعت 17 و 30 دقیقه نماینده کاشان به مصاف نماینده فیروزآباد فارس می رود.

مرحله نیمه نهایی لیگ دسته یک هندبال کشور در دو گروه به صورت متمرکز به میزبانی شهرهای کاشان و همدان برگزار می شود.

دیدارهای گروه ˈالفˈ این مسابقات به مدت پنج روز از هفدهم تا 21 بهمن در کاشان با حضور تیم های هیات هندبال شهرکرد، هیات هندبال فیروزآباد فارس، ثامن الحجج سبزوار، نفت آبادان و شهرداری کاشان برگزار می شود.

دیدارهای گروه ˈبˈ این مسابقات نیز با حضور شش تیم هیات هندبال مراغه، پدافند هوایی تهران، هیات هندبال کرمانشاه، خیبر اراک، پاس همدان و سرد رود تبریز از 27 بهمن به میزبانی شهر همدان برگزار خواهد شد.

بنابر تصمیم جدید فدراسیون هندبال از هر گروه دو تیم به مرحله نهایی مسابقات صعود کرده تا برای کسب دو سهمیه لیگ برتر که به میزبانی تهران برگزار خواهد شد با یکدیگر رقابت کنند.
اشتراک گذاری
نظر شما
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار