استقبال از چهاردهمین نمایشگاه تخصصی صنعت حفاری
تعداد شرکت های ثبت نام شده در چهاردهمین نمایشگاه تخصصی صنعت حفاری از مرز 160 شرکت فراتر رفت.
کد خبر: ۳۴۳۶۴۱
تاریخ انتشار: ۲۴ آذر ۱۳۹۵ - ۱۲:۱۸ 14 December 2016
شرکت ملی حفاری ایران رحیم جلیلی استقبال سازندگان و صنعتگران داخلی از این نمایشگاه را که همزمان با سالروز تاسیس شرکت ملی حفاری ایران در محل نمایشگاه های دائمی استان خوزستان در اهواز برگزار می شود، مطلوب ارزیابی کرد.

 وی افزود: حضور پر رنگ شرکت های سازنده و دانش بنیان در این نمایشگاه که به فاصله کوتاه پس از نمایشگاه ساخت تجهیزات صنعت نفت خوزستان برگزار می شود، نشانگر توانمندی و ظرفیت های بالای صنعتگران داخلی در عرصه صنعت عظیم نفت و حفاری است.

 جلیلی اظهار کرد: حدود 10 هزار متر مربع فضای مسقف و باز نمایشگاه به این منظور اختصاص یافته که از این میزان بیش از 6 هزار متر مربع فضای سرپوشیده مشتمل بر چهار سالن نمایشگاهی است.

 مدیرعامل شرکت نمایشگاه های بین المللی استان خوزستان با اشاره به اینکه بیش از 50 درصد شرکت های ثبت نام شده برای حضور در این رویداد اقتصادی خوزستانی هستند، گفت: در این نمایشگاه علاوه بر این استان، شرکت هایی از دیگر استان های صنعتی از جمله تهران، اصفهان، مرکزی، فارس، خراسان شمالی و جنوبی مشارکت دارند.

 وی با اشاره به اختصاص یک سالن نمایشگاه به ارائه دستاوردهای پژوهشی و فناوری در استان ، افزود: حضور شرکت های دانش بنیان، دانشگاه ها، مراکز پژوهشی و تحقیقاتی و پارک های علم و فناوری و انجمن های سازندگان قطعات و تجهیزات صنعت نفت از خوزستان و تهران به این رویداد نمایشگاهی غنای بیشتری داده است.

 جلیلی خاطرنشان کرد: هم افزایی و همسویی میان شرکت ملی حفاری ایران با سازندگان، صنعتگران و  تامین کنندگان کالا و مواد و همچنین شناخت متقابل از ظرفیت ها و توانمندی های داخلی و ارائه آخرین دستاوردها در زمینه ساخت قطعات و تجهیزات از مهمترین اهداف برگزاری این نمایشگاه خواهد بود.

 مدیرعامل شرکت نمایشگاه های بین المللی استان خوزستان به تبلیغات محیطی و رسانه ای صورت گرفته در این ارتباط و تلاش  مدیریت نمایشگاه برای هر چه بهتر برگزاری این رخداد اقتصادی اشاره و خاطرنشان کرد: چهاردهمین نمایشگاه تخصصی صنعت حفاری از اول تا چهارم دی ماه همه روزه از ساعت 9 و 30 دقیقه تا 17 برای بازدید عموم دایر است.

 در بیش از یک دهه گذشته در نتیجه تلاش سازندگان، صنعتگران و هم افزایی با شرکت های دانش بنیان، مراکز دانشگاهی و پژوهشی و همیاری متخصصان و کارشناسان شرکت ملی حفاری ایران نزدیک به 20 هزار قطعه و تجهیز اساسی و پر مصرف صنعت راهبردی حفاری در کشور بومی سازی شده است.

منبع: تابناک
اشتراک گذاری
نظر شما
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار