کد خبر: ۳۴۵۸۳
تاریخ انتشار: ۲۳ ارديبهشت ۱۳۹۴ - ۰۹:۳۹ 13 May 2015
سرهنگ عادل مجدم رئیس اداره راهنمایی و رانندگی استان خوزستان در خصوص برخورد پلیس با خودروهایی که حرکات نمایشی انجام می دهند اظهار داشت:بحث دوردور کردن خودروهای لوکس در استان خوزستان از پارسال وجود داشته است در این رابطه به مقامات قضایی استان هماهنگی هایی لازم را انجام داده ایم.

وی ادامه داد:اکثر این افراد که دست به چنین کارهایی می زنند دارای ماشین های گران قیمتی هستند و از وضعیت مالی خوبی برخوردار می باشند.

سرهنگ عادل مجدم گفت:برخورد پلیس و اعمال قانون از طرف ما به تنهایی نمی تواند  جلوی این حرکات نمایشی را بگیرد.

وی افزود:از مقامات قضایی تشکر می کنم که با شدت وارد این بحث شده است و حکم دستگیری کسانی که با ماشین های خود حرکات خطرآفرین مرتکب می شوند را صادر کرده است.

رئیس اداره راهنمایی و رانندگی استان خوزستان تصریح کرد:برای بار اول این ماشین ها یک هفته توقیف می شوند مضاف بر اینکه جریمه و تخلفات قبلی را باید پرداخت کنند.

وی ادامه داد:برای بار دوم این خودروها را یکماه توقیف می کنیم و برای سومین بار با تشکیل پرونده به مقامات قضایی معرفی می شوند.

سرهنگ عادل مجدم تصریح کرد:تا امروز در اهواز 750 تا 800 دستگاه را توقیف کرده ایم و بعد از پرداخت جرایم مربوطه آزاد شدند.

وی ادامه داد:500الی 600 دستگاه خودرو هستند که توقیف سیستمی هستند یعنی توقیف پلاک خورده اند ولی هنوز توقیف نشده اند و هرجا پلیس این خودروها را دید ولو در استان دیگر توقیف خواهند شد.

مجدم تاکید کرد:با توجه بر فرمایشات مقام معظم رهبری در استان خوزستان برخورد پلیس با خودروهایی لوکسی که امنیت روانی مردم را سلب می کنند تشدید شده است.
اشتراک گذاری
نظر شما
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار