رییس سازمان جهاد کشاورزی :
رییس سازمان جهاد کشاورزی استان کرمانشاه با تاکید بر اینکه با تفکر و فرهنگ بسیجی، بخش کشاورزی را بیش از پیش شکوفا خواهیم کرد گفت: فرهنگ بسیجی همواره نجات دهنده مملکت بوده و همکاران جهادکشاورزی از گذشته تاکنون با تفکر بسیجی و جهادی همواره در خدمت آبادانی و خدمت رسانی به این مرز و بوم بوده اند.
کد خبر: ۳۴۶۹۴۰
تاریخ انتشار: ۰۱ دی ۱۳۹۵ - ۱۷:۱۷ 21 December 2016
به گزارش تابناک و به نقل از ایرنا خسرو شهبازی روز چهارشنبه در جلسه مجمع قشر بسیج مهندسین کشاورزی با اشاره به اینکه بخش کشاورزی را با فرهنگ بسیجی به جلو می‌بریم تصریح کرد: امروز در اکثر طرح های سازمان جهاد کشاورزی از وجود نیروهای بسیجی استفاده می کنیم و در بحران هایی که هم در بخش کشاورزی همچون آتش سوزی جنگل‌ها و یا مدیریت آفات نیز از نیروهای بسیجی بهره می گیریم.
وی با ابراز خرسندی از حضور قشر بسیج مهندسین کشاورزی در بخش کشاورزی اضافه کرد: مهندسین بسیجی باعث پیشرفت و موفقیت این بخش هستند و همواره به عنوان پشتیبان؛ بخش کشاورزی را یاری نموده‌اند.
رئیس سازمان جهاد کشاورزی استان کرمانشاه سپس با بیان اینکه در بخش کشاورزی از ایده و پیشنهادات سازنده استقبال می‌کنیم گفت: کشاورزی استان بخشی گسترده بوده که پتانسیل بالایی برای کسب درآمد دارد و به همین منظور اقدامات زیر ساختی لازم برای توسعه این بخش در حال اجرا بوده و زیر ساخت ها را فراهم می‌کنیم.
شهبازی با بیان اینکه تاکنون 67 هزار هکتار سیستم‌های آبیاری تحت فشار در استان انجام گرفته افزود: اجرای سیستم‌های آبیاری تحت فشار در جهت کاهش مصرف آب کشاورزی و افزایش تولید محصولات انجام می‌شود و امیدواریم در سال‌های آینده با اختصاص منابع اعتباری لازم بتوانیم سطح اراضی بیشتری را به این سیستم‌ها مجهز نمائیم.
وی در ادامه به توسعه باغات مدرن پرداخت و تصریح کرد: یکی از اولویت های سازمان جهادکشاورزی، توسعه باغات بوده که علاوه بر افزایش تولید محصولات باغی باعث اقتصادی تر شدن باغداری می گردد.
وی سپس به اقدامات در دیگر بخش‌ها اشاره داشت و اضافه کرد: بخش کشاورزی را با توجه به بیانات مقام معظم رهبری در راستای اقتصاد مقاومتی و دستیابی به اهداف عملیاتی می‌کنیم.
شهبازی با بیان اینکه برای افزایش درامد کشاورزان باید ارزش افزوده ایجاد کنیم گفت: کشاورزان را علاوه بر کشت محصولات استراتژیک باید به سمت کشت‌های اقتصادی ببریم.
رییس سازمان جهاد کشاورزی استان کرمانشاه کشت دانه‌های روغنی را یکی دیگر از کشت‌های اقتصادی دانست و افزود: ایجاد شرکت‌های کشت و صنعت در همین راستا بوده که زنجیره‌ای از اشتغال فراهم شود.
دکتر سیفعلی رییس مجمع قشر مهندسین بسیجی در سازمان جهاد کشاورزی استان کرمانشاه نیز در ادامه این جلسه گفت: قشر بسیج مهندسین کشاورزی نیز هم قدم با مسوولان بخش کشاورزی در جهت دستیابی به اهداف این سازمان تلاش خواهد نمود و در این راستا برنامه‌ریزی می‌کند.
در پایان هر یک از اعضای مجمع قشر بسیج مهندسین کشاورزی استان نظرات و پیشنهادات خود را بیان کردند.
اشتراک گذاری
نظر شما
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار