در چهاردهمین نمایشگاه تخصصی صنعت حفاری محقق شد
همزمان با چهاردهمین نمایشگاه تخصصی صنعت حفاری، پنج تفاهمنامه همکاری میان شرکت ملی حفاری ایران و مراکز علمی پژوهشی کشور امضاء شد
کد خبر: ۳۴۸۱۷۵
تاریخ انتشار: ۰۴ دی ۱۳۹۵ - ۱۲:۲۴ 24 December 2016
به گزارش تابناک خوزستان ؛معاون مدیریت پژوهش، فناوری و مهندسی ساخت شرکت ملی حفاری ایران در این زمینه اظهار کرد: این تفاهمنامه ها بر محور همکاری های علمی و پژوهشی تمرکز دارد.

مهدی مهران افزود:  تفاهمنامه های مذکور میان این شرکت و دانشگاه صنعت نفت، پارک علم و فناوری خوزستان، دانشگاه صنعتی امیرکبیر، منطقه ویژه فناوری انرژی خوزستان و  سازمان زمین شناسی و اکتشافات معدنی مبادله شده است.

وی با بیان اینکه سه مورد از این تفاهمنامه ها مربوط به ادامه همکاری است که با توجه به پایان زمان آنها و رضایتمندی طرفین از دستاوردها و نتایج حاصله مجددا مورد تمدید قرار گرفت، افزود: شرکت ملی حفاری ایران در سال های اخیر با دانشگاه صنعت نفت، دانشگاه صنعتی امیرکبیر و  پارک علم و فناوری خوزستان در مجموع  56 قرارداد پژوهشی و 37 قرارداد خرید و تعمیرات با حجم بیش از 457 میلیارد ریال داشته است.

مهران در پیوند با این مطلب به برگزاری همایش های مشترک، حمایت از پایان نامه های تحصیلات تکمیلی و بازدیدهای علمی اشاره کرد.  

منبع: تابناک
برچسب ها: ملی حفاری ایران
اشتراک گذاری
نظر شما
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار