استاندار خوزستان خبرداد؛
تصفیه‌خانه فاضلاب شرق اهواز یکی از پروژه‌هایی است که جزو مصوبات سفر رئیس جمهور به استان بود و این پروژه نسبت به بازدید قبلی که مربوط به 3 ماه گذشته بود، پیشرفت خوبی از نظر نصب تجهیزات داشته است
کد خبر: ۳۴۸۷۶۳
تاریخ انتشار: ۰۵ دی ۱۳۹۵ - ۱۱:۴۴ 25 December 2016
دکترغلامرضا شریعتی در حاشیه بازدید از پروژه تصفیه‌خانه فاضلاب شرق اهواز اظهار کرد: تصفیه‌خانه فاضلاب شرق اهواز یکی از پروژه‌هایی است که جزو مصوبات سفر رئیس جمهور به استان بود و این پروژه نسبت به بازدید قبلی که مربوط به 3 ماه گذشته بود، پیشرفت خوبی از نظر نصب تجهیزات داشته است.

وی افزود: در این پروژه تجهیزات زیادی آورده و نصب شده است. همچنین تجهیزات موردنیاز در این زمینه سفارش داده شده است که تا هفته آینده وارد خواهند شد.

شریعتی با بیان این‌که تأکید کرده‌ایم تا این پروژه تا پایان سال باید افتتاح شود، تصریح کرد: این پروژه تقریباً 92 درصد پیشرفت فیزیکی دارد و چند درصد باقیمانده آن نیز باید در ظرف ماه‌های آینده به اتمام و تا پایان سال به بهره‌برداری برسد.

وی عنوان کرد: در این ماه‌ها به علت تأمین مالی که انجام شده، کارها با سرعت بیشتری پیش رفته است و امیدواریم محوطه سازی و سایر کارهای موردنیاز نیز انجام بگیرد و تأکید می‌کنم که این پروژه تا پایان سال افتتاح شود.

شریعتی بیان کرد: با افتتاح تصفیه‌خانه فاضلاب شرق اهواز، فاضلاب این منطقه با روش‌های بهداشتی تصفیه می‌شود تا یکی از مراکزی که محل خطر برای گسترش بیماری در اهواز است، حذف شود.

وی ادامه داد: این تصفیه‌خانه به روش هوازی به تصفیه فاضلاب می‌پردازد و در روز 100 هزار مترمکعب آب برای برای مصارف صنعتی و کشاورزی تولید می‌کند.

استاندار خوزستان خاطرنشان کرد: امیدواریم با تلاش‌های انجام‌گرفته، سیستم آب شرب و فاضلاب خوزستان و خصوصاً شهر اهواز اصلاح شود و در این زمینه به اعتبارات زیادی نیاز است اما اهتمام رئیس جمهور کمک شایانی به حل این مشکلات خواهد کرد.

منبع: تابناک
اشتراک گذاری
نظر شما
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار