شرکت ملی مناطق نفتخیزجنوب طی یک ماه گذشته و با هدف مطالعه میدان های رگ سفید ،کرنج،پارسی و شادگان دو تفاهمنامه و قرارداد محرمانه با کنسرسیوم پرگس و شرکت شلومبرژه امضا کرده است
کد خبر: ۳۴۹۹۴۰
تاریخ انتشار: ۰۷ دی ۱۳۹۵ - ۱۴:۰۳ 27 December 2016
دومین جلسه معرفی مدل و تشریح جزئیات قراردادی مناطق نفتخیزجنوب با حضور شرکت ایرانی "توسعه صنعت نفت و گاز پرشیا" و مدیران ارشد مناطق نفتخیزجنوب برگزار شد .

در این نشست که با هدف تبیین مفاد و پاسخگویی به پرسش ها و رفع ابهامات شرکت طرف توافق منعقد شد،مدیرعامل، مدیران و کارشناسان ارشد مناطق نفتخیزجنوب و شرکت پرشیا به طرح مباحث مورد نظر در دو بخش مباحث فنی و مسائل مالی پرداختند .

مفاد کلی مدل قراردادی مناطق نفتخیزجنوب از جمله خطوط ترسیمی تولید قبل و بعد از تحویل میدان، نحوه تضمین سود و پاداش پیمانکار، ریسک دستیابی به اهداف برنامه و طرح توسعه از جمله این مباحث بود .

مدل مالی و اقتصادی،نظام حقوقی پاداش و جرائم، حدود اختیارات پیمانکار و کارفرما،و تبیین مسئولیت این دو در طول دوره بهره برداری بخش دیگری از مباحث مطرح شده در این نشست بود .

نخستین جلسه معرفی مدل قراردادی مناطق نفتخیزجنوب با شرکت پرشیا روز یکشنبه 28 آذر در تهران برگزار شده بود .

با برگزاری نشست امروز پیش بینی می شود طی هفته های آینده توافقنامه ای مبتنی بر چارچوب قراردادی مناطق نفتخیزجنوب با شرکت توسعه صنعت نفت و گاز پرشیا امضا شود .

شرکت ملی مناطق نفتخیزجنوب طی یک ماه گذشته و با هدف مطالعه میدان های رگ سفید ،کرنج،پارسی و شادگان دو تفاهمنامه و قرارداد محرمانه با کنسرسیوم پرگس و شرکت شلومبرژه امضا کرده است .

الگوی جدید قراردادهای نفتی به پیشنهاد شرکت ملی مناطق نفتخیزجنوب و موافقت و ابلاغ وزیر نفت با مشارکت کارشناسان این شرکت تدوین و پس از تصویب در هیئت مدیره شرکت ملی نفت ایران به مورد اجرا گذارده شده است .  

منبع: تابناک
اشتراک گذاری
نظر شما
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار