استاندار خوزستان؛
فرمانداران و مدیران دستگاه‌های اجرایی اولویت کاریشان را بر تفاهم نامه ستاد اجرایی فرمان امام (ره)در استان قرار دهند
کد خبر: ۳۵۰۴۳۹
تاریخ انتشار: ۰۸ دی ۱۳۹۵ - ۱۲:۴۰ 28 December 2016
غلام‌رضا شریعتی شامگاه سه شنبه در نشست پیگیری تفاهم نامه ستاد اجرایی فرمان امام (ره) اظهار کرد: 60 روز پیش تفاهم نامه‌ای با این ستاد در استان منعقد شد که بر اساس آن باید طرح‌های سرمایه گذاری مشخص شده در استان را بنیاد برکت وابسته به این ستاد اجرا نماید.

وی با بیان این که در کنار این طرح‌ها کارهای زیربنایی، مشارکتی و تسهیلات اشتغال زایی نیز ارایه می‌شود بیان کرد: دستگاه‌های اجرایی و فرمانداران نسبت به بندهای تفاهم نامه ستاد اجرایی فرمان امام اهتمام ورزند.

استاندار خوزستان با تاکید بر تشکیل هر چه سریع‌تر کمیته‌هایی این تفاهم نامه بیان کرد: هم‌اکنون کمیته زیربنایی زیر نظر معاونت هماهنگی امور عمرانی استانداری و کمیته سرمایه گذاری زیر نظر معاونت اقتصادی استانداری است. 

وی اظهار کرد: بعضی پروژه‌ها به گونه‌ای هستند که نیاز به مجوز از سازمان‌هایی چون منابع طبیعی، سازمان آب و برق و ... دارند که ضرورت دارد این سازمان ها در روند صدور مجوزها بررسی های خود را تسریع بخشند و نتیجه یک مجوز را طولانی نکنند.

شریعتی ادامه داد: لازم است کمیته‌ها هر 10 روز جلسه بگذارند و روند کارها را پیگیری کنند و سپس به ما گزارش دهند.

وی خاطرنشان کرد: بعضی شهرستان ها مثل ایذه، باغملک، گتوند، بهبهان با وجود مشخص شدن اعتبارشان اما هنوز پروژه‌های آن‌ها تعریف نشده است.

برچسب ها: تفاهم نامه
اشتراک گذاری
نظر شما
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار