سرپرست معاونت عمرانی استانداری خوزستان تاکید کرد؛
فرامرز هاشمی زاده سرپرست معاونت عمرانی استانداری خوزستان در همایش ستاد خدمات سفر استان که امشب با حضور دکتر غلامرضا شریعتی استاندار خوزستان،رحمانی موحد معاون گردشگری سازمان میراث فرهنگی و رییس ستاد خدمات سفر کشور و همچنین فرمانداران ،شهرداران و مدیران دستگاههای اجرایی استان که در سالن همایشهای هتل کاروانسرای آبادان برگزار شد
کد خبر: ۳۵۱۹۴۰
تاریخ انتشار: ۱۱ دی ۱۳۹۵ - ۱۱:۴۴ 31 December 2016
فرمانداری ویژه شهرستان آبادان  وی با تشریح فرایند جذب گردشگر در برخی از کشورها خاطرنشان کرد: اهمیت این موضوع را بایستی از منظر اقتصادی بررسی کرد، بسیاری از کشورهایی همچون مصر، ترکیه، امارات و غیره که موضوع جذب توریست را در کشورهایشان داشتند از این طریق میلیاردها دلار درآمد کسب کردند. 

وی افزود: فرمانداران و شهرداران که عمده کار را بر عهده دارند بایستی تدابیر مهمی از نوع پذیرایی تا سایر خدمات قابل ارائه به مسافران و گردشگران اتخاذ کنند تا هر مسافری که از شهرهای دیگر به خوزستان می آید در نهایت با یک رضایتمندی به شهر خود باز گردد.  

وی اظهار کرد: رضایتمندی مسافران و گردشگران سبب می شود که تعداد بیشتری از آنان در مناسبتهای بعدی نیز به شهرهای استان سفر کنند. 

وی تصریح کرد:اغلب شهرهای استان به دلیل عقب ماندگیهای زیرساختی ناشی از جنگ دارای ظاهری نازیبا و فاقد جذابیت هستند که می توان با تلاشی بیشتر شهرهایمان را بهتر و زیباتر کرد و خدمات مناسبتر و بیشتری را نیز به مسافران و گردشگران ارائه کنیم. 

با انجام بسیاری از کارها همچون فراهم سازی تغذیه، اسکان و سایر خدمات می توان رفاه و آرامش مورد نیاز را برای مسافران فراهم کرد و با این کار او را تشویق به سفر مجدد به شهرهایمان کرد، اگر این نگاه بر خدمات نوروزی و استانی ما حاکم شود به طور قطع می توان از نعمت فوق العاده آن بهره برد. 

سرپرست معاونت عمرانی استاندار خوزستان ادامه داد:در کنار مهمان نوازی و خونگرمی خوزستانی ها بایستی  در جهت مناسب سازی خدمات به مسافران و گردشگران تلاش کرد، فرمانداران و شهرداران به فرهنگ جذب گردشگر به عنوان یک عامل مهم در رونق اقتصادی شهرستانها توجه کنند.
 
وی با اشاره به ورود تدریجی گردشگران در قالب کاروانهای راهیان نور، مسافران نوروزی و غیره که به تدریج و تناوب به استان خوزستان رفت و آمد می کنند، اظهار کرد: بایستی بر روی موضوع راهیان نور، مسافران ویژه و مسافران عادی به شکل خاص و به طور جداگانه برنامه ریزی کرد. 

وی با بیان اینکه راه اندازی ستاد خدمات سفر استان بر مبنای همین اهمیت تشکیل شده است تصریح کرد: پشتیبان هموطنانمان در استان هستیم تا با معرفی توانمندیهایی استان زمینه جذب گردشگران را بیش از پیش فراهم کنیم، تاکید ما بر پیگیری موضوع و برخورد ویژه با این مسئله است ضمن آنکه بایستی گزارشات این پیگیریها به استانداری برسد.

منبع: تابناک
اشتراک گذاری
نظر شما
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار