دیدار نماینده ی مردم شهرستان با مدیرعامل سازمان منطقه ویژه اقتصادی پتروشیمی حول محورهایی چون ضرورت رفع موانع توسعه در منطقه و نحوه ی تقویت و افزایش تعاملات فی مابین صورت پذیرفت
کد خبر: ۳۵۴۰۷۲
تاریخ انتشار: ۱۴ دی ۱۳۹۵ - ۱۱:۱۸ 03 January 2017
سازمان منطقه ویژه اقتصادی پتروشیمی (دوشنبه 13 دی ماه) نماینده ی مردم شهرستان بندرماهشهر، امیدیه، هندیجان و جایزان در مجلس شورای اسلامی با مدیرعامل این سازمان دیدار و گفتگو کرد.

 علی گلمرادی ضمن حضور در منطقه ویژه اقتصادی پتروشیمی، با سیدامید شهیدی نیا، مدیرعامل این سازمان، دیدار کرده و حول محورهایی چون ضرورت رفع موانع توسعه در منطقه و نحوه ی تقویت و افزایش تعاملات فی مابین به بحث و تبادل نظر پرداختند.

سید امید شهیدی نیا، در ادامه ی این جلسه ضمن ارائه ی گزارشی از روند اجرای فعالیتهای منطقه ویژه، ایجاد طرح توسعه منطقه ویژه را باعث افزایش اشتغالزایی صنعت پتروشیمی دانست و حرکت به سمت احداث صنایع میانی و تکمیلی این طرح را به لحاظ اقتصادی سبب ایجاد ارزش افزوده، تولید اشتغال و جهت گذار از خام فروشی، گریزناپذیر عنوان کرد.

وی همچنین ضمن تاکید بر لزوم توجه به موضوع پدافند غیرعامل، در این خصوص با نماینده ی مردم در مجلس شورای اسلامی به بحث و تبادل نظر پرداخته و نتایج فاز اول دوره های برگزار شده توسط سازمان منطقه ویژه اقتصادی پتروشیمی که در قالب کارگاههای عملی و تمرین ستادی پدافند غیرعامل برای مدیران و دست اندرکاران مدیریت بحران شرکتهای پتروشیمی و شهرستان تشکیل شد را مثبت ارزیابی کرد.

طرح توسعه ی منطقه ویژه اقتصادی پتروشیمی و توانمند سازی این منطقه در حوزه ی پدافند غیرعامل، دو موردی هستند که جهت توسعه ی پایدار صنایع پتروشیمی دارای اهمیت می باشند.

منبع: تابناک
برچسب ها: علی گلمرادی
اشتراک گذاری
نظر شما
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار