سرپرست جامعه خبری ایران آنلاین دراستان فارس اظهار کرد : اینکه همه دم از انتقاد می زنند صرفا یک شعار بوده و وقتی معاون فرماندار گراش که شخصی بومی و به مسائل منطقه آشنا است تاب کمترین انتقاد اصولی و صادقانه را ندارد چگونه باور کنیم که از مسئولین رده بالاتر نقد سازنده کرده و متعاقب آن با اتهامات بسیار مواجه نشویم ؟
کد خبر: ۳۶۷۰۷۴
تاریخ انتشار: ۰۶ بهمن ۱۳۹۵ - ۱۷:۱۲ 25 January 2017
به گزارش تابناک فارس:درپی تعدیل دانشکده علوم قرآنی گراش و نا هماهنگی برخی از مسئولین درمسافرت به تهران و قم جهت به اصطلاح پیگیری موضوع و به تعطیلی کشانده شدن دانشکده مذکور ، قاسم ایزدیان مدیر دفتر خبری ، تحلیلی و قرآنی شهرستان گراش و سرپرست جامعه خبری ایران آنلاین دراستان فارس اظهار کرد : اینکه همه دم از انتقاد می زنند صرفا یک شعار بوده و وقتی معاون فرماندار گراش که شخصی بومی و به مسائل منطقه آشنا است تاب کمترین انتقاد اصولی و صادقانه را ندارد چگونه باور کنیم که از مسئولین رده بالاتر نقد سازنده کرده و متعاقب آن با اتهامات بسیار مواجه نشویم ؟
 
ایزدیان که با ۳۳ سال سابقه خبری ، یکی از پیشکسوتان رسانه ای استان نیز می باشد در زمینه تعدیل یا تعطیل تدریجی دانشکده قرآنی این شهرستان خاطر نشان کرد: متاسفانه ما با مظالم بسیاری از سوی دکتر سلمان پور سرپرست دانشکده قرآنی گراش مواجه ایم که مهمترین آنها اهانت وی به دانشجویی است که اصرار دارد قادر به ادامه تحصیل در دانشکده قرآنی شیراز نبوده وقصد ادامه تحصیل درقم را دارد.
 
وی با انتقاد از تناقض گویی های دکترسلمانپور در دو جلسه گذشته افزود : بگذارید موضوع را به زمانی دیگر موکول کرده چه این مباحث نیازمند تحلیل فراوان می باشد وما نباید وقتی بین ۷ نفر از مسئولین شامل ، امام جمعه ، فرماندار و..... که به منظور پیگیری موضوع دانشکده به قم و تهران  عزیمت کرده اند هماهنگی موجود نیست از دیگران انتظار دلسوزی داشته باشیم.
 
ایزدیان درادامه از بی ارزشی شأن و حرمت خبرنگار درگراش گلایه  و این امر را مایه عدم وجود فرهنگ شناخت رسالت خبرنگاران در بین مسئولین اجرایی ومردم این شهرستان عنوان نمود .
اشتراک گذاری
نظر شما
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار