افزایش 23 درصدی تردد وسایل نقلیه در محورهای مواصلاتی استان خوزستان 18 درصد افزایش داشته است
کد خبر: ۳۶۷۴۱۲
تاریخ انتشار: ۰۷ بهمن ۱۳۹۵ - ۱۱:۴۷ 26 January 2017
 مدیرکل حمل‌و‌نقل و پایانه‌های خوزستان با بیان اینکه  از ابتدای امسال تاکنون تردد  بیش از 94 میلیون وسیله نقلیه در محورهای مواصلاتی استان  ثبت شده است افزود: در مدت مشابه سال گذشته آمار تردد بیش از 72میلیون بوده که  این  امر که نشان دهنده افزایش23درصدی تردد است.

مسعود مصدقی با اشاره به اینکه محور بندر امام خمینی - ماهشهر پرتردد ترینمحور استان خوزستان به شمار می‌رود،  بیان کرد: 22 درصد از ترددهای استان مربوط به وسایل نقلیه سنگین و 78 درصد از ترددها مربوط به وسایل نقلیه سبک می‌شود.

وی درباره آمار تردددر دی ماه گفت: در ماه گذشته نیز بیش از  9 میلیون و 700 هزار وسیله نقلیه تردد داشته‌اند که نشان‌دهنده افزایش 18 درصدی تردد در مدت مشابه نسبت به سال گذشته است.

مدیرکل حمل‌و‌نقل و پایانه‌های خوزستان با بیان اینکه میانگین تردد روزانه در تمام محورهای استان در حدود 323 هزار تردد محاسبه شده است ، عنوان کرد: بیشترین سرعت غیر مجاز در ساعت 8 تا 9 صبح و ساعت 18 عصر است که حدود 33 در صداز تخلفات محور را شامل می‌شود.

وی گفت: تلفن گویای141 مرکز مدیریت راه‌های کشور به صورت شبانه روزی آماده پاسخگویی و اطلاع رسانی درباره

وضعیت راه‌های کشور است و نیز مــسافران می‌توانند برای اطلاع از آخرین وضعیت راه‌ها و مسافت بین شهرها با ارسال کد شهرهای مبدأ و شهر مقصد به سامانه پیام کوتاه1000141 اطلاعات لازم را دریافت کنند

منبع: تابناک
اشتراک گذاری
نظر شما
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار