118 مورد تعمیر خط انتقال و شبکه توزیع آب شرب در روستاهای شهرستان شوشتر در دی ماه امسال انجام شده است
کد خبر: ۳۶۷۴۱۸
تاریخ انتشار: ۰۷ بهمن ۱۳۹۵ - ۱۲:۰۱ 26 January 2017
مدیر امور آب و فاضلاب روستایی  شوشتر گفت :  از این میزان  22 مورد تعمیر خط انتقال، تعویض 135  متر شبکه توزیع آب شرب  و شستشوی 150 متر شبکه توزیع انجام شده است. 

ارژنگ محمدی با بیان اینکه  نصب دینام، نصب شیر، تعمیر پمپ و جوشکاری منبع نیز از دیگر اقداماتی است که در راستای بهبود کیفیت و کمیت آب شرب روستاها طی یکماه گذشته انجام شده است افزود :  با تعمیرات و بازسازی های انجام شده در خطوط انتقال و شبکه های توزیع کیفیت و کمیت آب شرب روستاهای شهرستان شوشتر بهبود یافت.

وی با اشاره  به اینکه در یکماه گذشته و در سطح این روستاها تعداد 9 کنتور خانگی تعویض ، هشت  انشعاب خانگی و یک کنتور نصب و تعداد 4 انشعاب غیر مجاز خانگی و غیر خانگی نیز جمع آوری شده است اظهارداشت : همچنین در این مدت یک هزار و هشت متر مکعب آب شرب بهداشتی در قالب 63 سرویس در دهستان شهید مدرس، میان آب، سردار آباد و پادگان ها توزیع شده است.

محمدی ادامه داد: توزیع پرکلرین، تعمیر 4 مورد کلرزن، انجام آزمایشات کامل میکروبی، انجام آزمایشات فیزیکو شیمیایی و انجام 84 مورد آزمایشات میکروبی توسط واحد کنترل کیفی و آزمایشگاه این امور انجام شده است تا کیفیت آب شرب روستاها بلحاظ بهداشتی مورد نظارت قرار گیرد.

منبع: تابناک
اشتراک گذاری
نظر شما
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار