این مسابقات با شرکت ۱۶ تیم از آواخر آذر در ۴ گروه به صورت دوره ای به رقابت پرداختند که در پایان از هر گروه دو تیم به مرحله حذفی این مسابقات راه یافتند
کد خبر: ۳۶۸۱۸۳
تاریخ انتشار: ۰۹ بهمن ۱۳۹۵ - ۰۹:۲۶ 28 January 2017
این مسابقات با شرکت ۱۶ تیم از آواخر آذر در ۴ گروه به صورت دوره ای به رقابت پرداختند که در پایان از هر گروه دو تیم به مرحله حذفی این مسابقات راه یافتند.

مرحله حذفی مسابقات با حضور ۸ تیم در روز پنج شنبه ۷ بهمن با انجام چهار مسابقه به میزبانی هیآت بسکتبال خوزستان در سالن ۲۲ بهمن اهواز برگزار گردید که تیم های پتروشیمی بندر امام، شهرداری چمران، ارکان اهواز و نفت اهواز توانستند با کسب پیروزی مقابل حریفان خود به جمع چهار تیم برتر راه یابند.

در مسابقات ضربدری در صبح جمعه پتروشیمی بندر امام و شهرداری چمران به ترتیب با کسب پیروزی مقابل ارکان اهواز و نفت اهواز به فینال مسابقات راه یافتند و تیم های اهوازی ارکان و نفت برگزار کننده مسابقه رده بندی بودند.

در مسابقه رده بندی نفت اهواز در یک دیدار نزدیک و نفس گیر با حساب ۳۶ بر ۳۴ از سد ارکان اهواز گذشت و به مقام سوم دست یافت.

در مسابقه فینال که با حضور علاقمندان این رشته برگزار گردید پتروشیمی بندر امام در یک بازی زیبا توانست با حساب ۶۵ بر ۳۱  شهرداری چمران را شکست داد و به مقام قهرمانی دست یافت و شهرداری چمران دوم شد.

منبع: تابناک
اشتراک گذاری
نظر شما
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار