از اعدام در ملأ عام متجاوز به عنف در شیراز و دستگیری جاعلان اسکناس و کشف 108 کیلوگرم انواع مواد مخدر در سرتاسر استان فارس تا کشف 30 هزار لیتر سوخت قاچاق و باز هم اخاذی های اینترنتی؛در این تازه های پلیسی استان فارس.
کد خبر: ۳۶۹۰۶
تاریخ انتشار: ۲۹ ارديبهشت ۱۳۹۴ - ۲۲:۲۲ 19 May 2015

به گزارش تابناک فارس:

کشف 108 کیلو انواع مواد در 24 ساعت

رییس پلیس مبارزه با مواد مخدر این استان در این زمینه گفت: مأموران انتظامی پاسگاه کوهستان شهرستان داراب در پی کسب خبری مبنی بر آتش‌سوزی خودرو در محور گردنه گدارپنبه، بلافاصله در محل حاضر شدند. سرهنگ محمدجعفر تولایی ادامه داد: مأموران مشاهده کردند یک وانت پیکان به‌صورت رهاشده دچار آتش‌سوزی شده که آتش مهار و خودرو به پاسگاه انتقال داده شد. وی افزود: در بازرسی از این خودرو 12 کیلوگرم حشیش خالص و 15 کیلو و 540 گرم حشیش سوخته کشف شد.

این مقام انتظامی گفت: مأموران پلیس مبارزه با مواد مخدر شهرستان فیروزآباد نیز در اجرای طرح مقابله با ورود مواد مخدر و حین گشت‌زنی در محور فیروزآباد - قیروکارزین، به یک پژو 405 مظنون شدند.

سرهنگ تولایی تصریح کرد: راننده خودرو به‌محض مشاهده مأموران اقدام به فرار کرد که پس از طی مسافتی تعقیب و گریز خودرو متوقف و در بازرسی از آن 60 کیلو و 560 گرم تریاک کشف شد.

وی با اشاره به اینکه راننده خودرو با استفاده از موقعیت جغرافیایی منطقه متواری شد، افزود: تلاش همه‌جانبه پلیس برای دستگیری متهم ادامه دارد.

رییس پلیس مبارزه با مواد مخدر فارس گفت: مأموران پاسگاه انتظامی هرمود عباس شهرستان لارستان نیز پس از طی مسافتی تعقیب و گریز یک موتورسیکلت را متوقف کردند.

تولایی گفت: در بازرسی از موتورسیکلت 19 کیلو و 800 گرم تریاک کشف و راکب آن متواری شد.

وی بابیان اینکه تلاش مأموران برای دستگیری متهم متواری ادامه دارد، افزود: فارس محل ناامنی برای قاچاقچیان مواد مخدر خواهد بود و مأموران انتظامی این استان با این‌گونه موارد برخورد جدی خواهند داشت.

تهدید واتس آپی

رئیس پلیس فتا استان فارس در تشریح این خبر گفت: خانمی با ارائه مرجوعه قضائی به مأموران این پلیس مدعی شد از طریق نرم‌افزار واتس آپ پیام‌هایی برای وی ارسال می‌‌شود که وی را تهدید به هتک حیثیت می‌کند.

سرهنگ سید موسی حسینی ادامه داد: با تشکیل پرونده مأموران اقدامات خود را برای شناسایی متهم یا متهمان آغاز کردند که کمتر از 48 ساعت کارشناسان پلیس فتا موفق به شناسایی و دستگیری یک متهم شدند.

وی افزود: متهم که خانمی 40 ساله و همسر پیشین شوهر شاکیه است به جرم ارتکابی اقرار کرد.

این مقام انتظامی گفت: متهم در بازجویی‌ها اعلام کرد به دلیل اینکه از همسر شاکیه مقداری پول طلب داشته، اقدام به چنین عملی کرده است.

حسینی تصریح کرد: فضای مجازی مکان مناسبی برای حل‌وفصل مشکلات شخصی و خانوادگی نیست و شایسته است از طریق مجاری قانونی اقدام شود.


توقف خودرویی با بیش از 19 میلیون خلافی

یک دستگاه خودرو پژو 405 با 19 میلیون و 600 هزار ریال خلافی متوقف شد.
ماموران پلیس راه به همراه مأموران پاسگاه گله دار این شهرستان امروز هنگام کنترل خودروهای عبوری یک دستگاه سواری پژو 405 را برای بررسی مدارک متوقف کردند.
سرهنگ مسعود ظهرابی افزود: بر اساس قانون این خودرو توقیف و به پارکینگ منتقل شد.


کشف 30 هزار لیتر سوخت قاچاق

فرمانده انتظامی شهرستان نی ریز گفت: ماموران ایست وبازرسی هنگام کنترل خودروهای عبوری در محور نی ریز- سیرجان به یک دستگاه کامیون تانکر دار مظنون شدند.
سرهنگ عزیز برزگر افزود: راننده با ارائه بارنامه جعلی به عنوان حمل قیر، قصد فریب ماموران را داشت که با مشاهده جعلی بودن بارنامه و نیز پلمپ غیر قانونی تانکر این خودرو شدند.
وی افزود: در بازرسی از این کامیون 30 هزار لیتر گازوئیل قاچاق کشف و راننده خودرو نیز دستگیر شد.


اعدام متجاوز در ملأ عام

صبح سه شنبه حکم اعدام این متجاوز به عنف که در پرونده خود اتهامات دیگری از جمله دو فقره آدم ربایی و همچنین سرقت تعزیری نیز دارد اجرایی شد که علاوه بر مجازات اعدام به 22 سال حبس از جهت آدم ربایی و همچنین 15 سال حبس و 111 ضربه شلاق از جهت ارتکاب سرقت های توأم با آزار و اذیت محکوم گردیده است.

گفتنی است معدوم حسین- ع از جهت ارتکاب زنای به عنف از سوی شعبه چهار دادگاه کیفری استان فارس به حد الهی اعدام محکوم شده بود که این حکم پس از تایید در شعبه 32 دیوان عالی کشور و تنفیذ رئیس قوه قضاییه با حضور مردم شیراز و در ملاء عام به اجرا در آمد.

پس از اجرای این حد الهی دادستان عمومی و انقلاب شیراز با اشاره به نحوه ارتکاب جرایم یاد شده توسط این معدوم، گفت: وی با استفاده از خودرو شخصی و در قالب مسافربر شهری اقدام به ربودن طعمه های خود کرده و پس از رفتن به حواشی خلوت شهر اقدامات مجرمانه خود را اجرا می کرد.

یزدانیان با تأکید بر لزوم ساماندهی مسافربرهای شخصی بخصوص در سطح شهر شیراز افزود: لازم است با تدوین طرح های پیشگیرانه از بروز چنین حوادث تلخی که باعث جریحه دار شدن احساسات عمومی می شوند جلوگیری کنیم و در این راه لازم است سازمان ها و نهادهای مرتبط با دستگاه قضایی و امنیتی همکاری لازم را داشته باشند.

وی از مردم خواست برای مسافرت های شهری از ناوگان اتومبیل های عمومی رسمی استفاده و از سوار شدن به اتومبیل های مشکوک و مسافربرهای شخصی بدون هویت جداً خوداری کنند.

دادستان عمومی و انقلاب شیراز با بیان اینکه امنیت مردم خط قرمز دستگاه قضایی است تصریح کرد: برخورد شدید و قاطع با برهم زنندگان نظم و امنیت جامعه در رأس برنامه های دادسرای شیراز قرار دارد و هرگز اجازه خودنمایی به مخلان نظم و امنیت و قانون شکنان نخواهیم داد.

دستگیری جاعلان اسکناس

توزیع کننده اسکناس های جعلی در لارستان دستگیر شدند.
فرمانده انتظامی شهرستان لارستان گفت: مأموران انتظامی مطلع شدند دو نفر در شهر جویم این شهرستان ، چک پول های پنجاه و ده هزار تومانی تقلبی توزیع می کنند.
سرهنگ حسین خلیفه گفت: در عملیات اطلاعاتی و پلیسی یک نفر از متهمان دستگیر و مبلغ سه میلیون و 100 هزار ریال اسکناس تقلبی کشف شد.
وی افزود: تحقیقات پلیس برای دستگیری متهم دیگر این پرونده ادامه دارد.

اشتراک گذاری
نظرات بینندگان
غیر قابل انتشار: ۰
در انتظار بررسی: ۰
انتشار یافته: ۱
یه ناشناس آشنا
|
Iran, Islamic Republic of
|
۰۲:۲۷ - ۱۳۹۴/۰۲/۳۰
درباره مورد 5 باید بگم،حیفه که این جور افراد با اعدام راحت بشن. اینا باید هر روز طعم مرگ رو بچشن. یه بار مرگ براشون واقعا کمه.
نظر شما
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار