مدیر کل اداره فرهنگ وارشاد اسلامی استان کرمانشاه :
مدیر کل اداره فرهنگ وارشاد اسلامی استان کرمانشاه باتاکید بر نقش برگزاری همایش های علمی ، پژوهشی در گفتمان سازی وحدت گفت : وحدت عاملی مهم در پیروزی انقلاب اسلامی بوده و نقش مهمی در تداوم آن و پیشرفتهای بزرگ و روز افزون علمی و فناوری کشور دارد .
کد خبر: ۳۷۱۱۰۵
تاریخ انتشار: ۱۴ بهمن ۱۳۹۵ - ۰۲:۲۵ 02 February 2017
به گزارش خبرگزاری تابناک به نقل از روابط عمومی اداره کل فرهنگ و ارشاد اسلامی استان کرمانشاه به نقل از سایت خبری بازی دراز؛ ابراهیم رحیمی زنگنه  در مراسم تقدیر ازبرگزیدگان اولین همایش علمی ، پژوهشی وحدت برگزار گردید؛ اظهار داشت: راز ماندگاری انقلاب و آرمانهای انقلاب ، وحدت کلمه ای است که در بین ملت ایران جاری و ساری است.
مدیر کل اداره فرهنگ و ارشاد اسلامی استان اظهار داشت: بی شک ملت ایران با تکیه بر آرمان های انقلاب در تمام عرصه ها می تواند راهبردی در جهت اعتلای کشور و رسیدن به پیشرفتهای نظام مقدس جمهوری اسلامی در برابر هجمه کشورهای غربی داشته باشد.
رحیمی اظهار داشت: توجه به موضوع وحدت و پرداختن به این مهم اصلی ترین نکته در پیشرفت جامعه در تمام عرصه هاست.
امام جمعه شهرستان سرپل ذهاب نیز اذعان داشت: آنچه که مسلم است در قرآن کریم موضوع حکومت الله در مقابل حکومت طاغوت در سطح وسیعی بیان شده است . 
حجت الاسلام والمسلمین جواد فاطمی نسب درادامه افزود: انبیاء الهی ، اهل بیت و بزرگان دین همگی دارای رسالت مقابله با طاغوت بوده اند و در ابتدای انقلاب پس از 2 هزارو 500 سال حکومت طاغوت در ایران ، شخصیتی از حوزه علمیه به تبعیت از انبیاء الهی و اهل بیت بلند شد و در مقابل طاغوت 2 هزار و 500 ساله ایستاد.
وی همچنین گفت: حکومت الله مردم را از ظلنت به سوی نور و طاغوت را از نور به سوی ظلمت سوق می دهد .
فاطمی نسب درادامه خاطر نشان شد: برگزاری همایشهایی با موضوع وحدت می تواند الگویی برای انسجام هر چه بیشتر اقشار مختلف جامعه باشد تا پژوهشگران با ارائه مقالات خود ، این گستره مهم را مورد مطالعه قرار داده و سبب همبستگی هر چه بیشتر مردم جامعه گردند.
فرماندار شهرستان سرپلذهاب در ادامه گفت: همواره وحدت در کنار ایمان مردم به خدا و بهره گیری از رهنمودها و فرمانهای امام راحل (ره) چه قبل از انقلاب و چه در زمان انقلاب و پس از آن یکی از فاکتورهایی بوده که ما را به پیروزی رساند.
جهانبخش حیدری تصریح کرد: رمز پیروزی انقلاب اسلامی بر رژیم ستم شاهی وحدت می باشد که بر منافع ملی متمرکز شده لذا بایستی همواره در اینگونه همایشها و کارهای پژوهشی و تحقیقاتی به دنبال شناسایی راههای تقویت وحدت در حوزه انقلاب اسلامی باشیم.
وی یادآور شد: امید داریم در راستای حفظ و صیانت از انقلاب و تمامیت ارضی کشور و بهره گیری از همه پتانسیلهای مادی و معنوی تلاش کرده و این انقلاب را درمسیر اعتلای خود پیش ببریم.
امام جمعه اهل سنت شهرستان سرپلذهاب نیز درادامه اظهار داشت: با توجه به آیات و روایات بسیار از صدر تاریخ اسلام تا به اکنون وحدت میان مسلمین سبب پیروزی حق علیه باطل شده است.
ملا رشید ثنایی همچنین افزود: انقلاب اسلامی ایران نیز با رهبری امام راحل (ره) و رشادتهای رزمندگان اسلام و مبارزان انقلابی و اهدای شهدای بسیاری توانست به ثمر بنشیند که این مهم تنها با وحدت میان مردم و بهره گیری از بیانات رهبری محقق شد.
گفتنی است؛ در این همایش برنامه های متنوع فرهنگی ، هنری اجرا شد و در پایان از 7 اثر برگزیده با اهدای جوایز و لوح یاد بود تجلیل گردید.
اشتراک گذاری
نظر شما
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار