با هدف دستیابی به اهداف مشترک در اجرای برنامه‌های قرآنی؛
مدیرعامل اتحادیه تشکل‌های قرآن و عترت استان کرمانشاه از انعقاد تفاهم‌نامه همکاری بین شهرداری و اتحادیه قرآن و عترت استان به‌منظور بالا بردن بینش قرآنی و سطح معنویت در جامعه خبر داد.
کد خبر: ۳۷۲۰۶۱
تاریخ انتشار: ۱۶ بهمن ۱۳۹۵ - ۱۱:۰۵ 04 February 2017
به گزارش تابناک به نقل از ایکنا،پیمان سلیمی، مدیرعامل اتحادیه تشکل‌های قرآن و عترت استان کرمانشاه گفت: عصر امروز در جلسه‌ای باحضور محسن کرمیان، معاونت قرآن و عترت، ریاست کمیسیون فرهنگی شورای اسلامی شهر کرمانشاه و معاونت فرهنگی – اجتماعی شهرداری تفاهم‌نامه همکاری شهرداری با اتحادیه تشکل‌های قرآن و عترت کرمانشاه منعقد خواهد شد.
وی افزود: این تفاهم‌نامه در مسیر اجرای برنامه‌های قرآنی به‌منظور دست‌یابی در بالا بردن بینش قرآنی و سطح معنویت در جامعه است.
سلیمی تصریح کرد: از دیگر اهداف انعقاد این تفاهم‌نامه ایجاد ارتباط مؤثر بین حوزه فرهنگی شهرداری و دفتر اتحادیه تشکل‌های قرآن و عترت در استان است.
مدیرعامل اتحادیه تشکل‌های قرآن و عترت استان کرمانشاه درادامه اظهار کرد: استفاده ازظرفیت‌های بهینه و توانمندی مؤسسات قرآنی عضو اتحادیه تشکل‌های قرآن و عترت به‌منظور آموزش به کارکنان شهرداری از دیگر اهداف انعقاد این تفاهم‌نامه است.
سلیمی با اشاره به جلسه‌ای که عصر امروز در این خصوص برگزار خواهد شد‌، افزود: یکی از اهداف برپایی این جلسه هم‌افزایی فعالیت‌های قرآنی بین دو مجموعه شهرداری و اتحادیه تشکل‌های قرآن و عترت استان است.
اشتراک گذاری
نظر شما
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار