نماینده ولی فقیه در استان و امام جمعه کرمانشاه گفت: به اذعان و اعتراف کشورهای دنیا، ایران اسلامی امروز ششمین یا هفتمین قدرت برتر جهان و از رژیم صهیونیستی هم جلوتر است.
کد خبر: ۳۷۲۱۶۰
تاریخ انتشار: ۱۶ بهمن ۱۳۹۵ - ۱۳:۱۸ 04 February 2017
به گزارش تابناک به نقل از ایرنا، آیت الله مصطفی علما روز شنبه در دیدار با مدیران جهاد کشاورزی، کشاورزان، عشایر و تشکل های کشاورزی استان کرمانشاه که در دفتر ایشان برگزار شد، اظهار کرد: امام (ره) از وقتی به کشور بازگشتند یک شعار سر دادند و آن هم 'ما می توانیم' بود.
وی افزود: حضرت امام (ره) آنقدر روی این کلمه تاکید کردند که امروز انقلاب اسلامی با اتکا به همین یک جمله کوتاه به یکی از قدرت های بزرگ جهانی در عرصه های مختلف تبدیل شده است.
آیت الله علما با بیان اینکه وضعیت امروز ایران با ابتدای انقلاب و آغاز جنگ تحمیلی بسیار فرق می کند، گفت: ما در آن زمان حتی یک فشنگ و یا سیم خاردار نداشتیم که در دفاع از کشور در هشت سال دفاع مقدس استفاده کنیم.
نماینده ولی فقیه در استان کرمانشاه افزود: امروز و به برکت انقلاب اسلامی و بنا بر گفته سردار سلامی جانشین فرمانده کل سپاه پاسداران تمام ایران جنگل موشک است.
وی ادامه داد: نخست وزیر انگلیس به تازگی به رئیس جمهوری آمریکا پیام داده که ایران از خلیج فارس تا مدیترانه نفوذ کرده و بهتر است در این خصوص تدبیر و چاره ای اندیشیده شود.
آیت الله علما گفت: بیان این اظهارات از زبان سیاستمدار کهنه کار بریتانیایی بخوبی بیانگر اقتدار ایران در جهان و ترس و واهمه ای است که آن ها از ایران اسلامی دارند.
امام جمعه کرمانشاه در ادامه به وجود ظرفیت های بالا در استان اشاره و اظهار کرد: با وجود 900 هزار هکتار زمین کشاورزی و آب و خاک مناسب نباید وضعیت بیکاری در کرمانشاه این گونه باشد.
وی با بیان اینکه لازم است فرهنگ کار و کارآفرینی در استان ترویج شود، گفت: طبق برخی گزارش ها در دورافتاده ترین روستاهای کرمانشاه نیز مردم و حتی بانوان دست به کارآفرینی زده اند و این موضوع باید ادامه یابد.
آیت الله علما در پایان گفت: همه دستگاه ها و بانک ها باید به ایجاد شغل در استان کمک کنند تا بتوانیم از وضعیت فعلی فاصله گرفته و به سمت توسعه یافتگی حرکت کنیم.
اشتراک گذاری
نظر شما
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار