مدیرکل فرهنگ و ارشاد اسلامی فارس گفت: برنامه های قرآنی در اداره کل ارشاد فارس دارای جایگاه والا و اولویت است.
کد خبر: ۳۷۲۶
تاریخ انتشار: ۲۰ بهمن ۱۳۹۳ - ۰۲:۱۰ 09 February 2015

به گزارش خبرنگار مهر، بهزاد مریدی ظهر یکشنبه در حاشیه برنامه "همراه با قرآن همگام با فجر"، در پاسخ به سوال خبرنگار مهر، در خصوص توسعه برنامه های قرآنی در استان فارس تاکید کرد: شیراز به عنوان سومین حرم اهل بیت(ع) باید برنامه های خاصی را برگزار کند که در این راستا اداره کل فرهنگ و ارشاد اسلامی فارس برنامه ریزی های خود را متناسب با این عنوان انجام می دهد.

وی تصریح کرد: اجرایی کردن برنامه های قرآنی در شیراز و فارس با همین نگاه انجام می شود و خوشبختانه طی مدت گذشته توانسته ایم برنامه های متناسبی را برگزار کنیم.

مدیر کل فرهنگ و ارشاد اسلامی استان فارس ادامه داد: برنامه های قرآنی که توسط معاونت قرآنی برگزار می شود تنها به شهر شیراز محدود نیست بلکه شهرستانهای مختلف برنامه های گوناگون قرآنی را برگزار می کند.

مریدی با اشاره به ایام دهه فجر نیز یادآور شد: خوشبختانه گروه های مختلف هنری در استان فارس برنامه های متنوعی را برای ایام دهه فجر ارائه کرده و می کنند که در این میان شاهد اجرای بیش از گذشته برنامه ها با محوریت قرآن کریم هستیم.

وی افزود: برنامه قرآنی ویژه دهه فجر با هدف توسعه و ترویج فعالیت های قرآنی استان برگزارمی شود که در این برنامه هنرمندان نقاش با آموزه های قرآنی که کسب کرده اند طرح ها و ایده های خود را بر روی دیوارهای باغ گل نرگس شیراز می کشند.

اجرای زنده تئاتر "موسی و شبان"، قصه گویی و سرود پرچم از جمله برنامه های آیین "همراه با قرآن، همگام با فجر" است.

اشتراک گذاری
نظر شما
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار