نام امام خمینی را بر روی فرودگاه بین المللی گذاشتیم که تمامی پروازهای خارجی بارها تکرار کنند که وارد چه فرودگاهی می شوند.
کد خبر: ۳۷۲۹۵
تاریخ انتشار: ۳۰ ارديبهشت ۱۳۹۴ - ۲۰:۱۶ 20 May 2015

تابناک فارس به نقل از مهر:رحمت الله مه آبادی ظهر چهارشنبه در مراسم تودیع و معارفه مدیران کل فرودگاه های استان فارس، گفت: در جامعه امروز فرودگاه ها نقش اساسی در شناخت یک شهر یا کشور ایفا می کنند.

وی تصریح کرد: فرودگاه جوامع بسته را از بن بست خارج کرده و به گونه ای می توان فرودگاه را مغناطیس جذب گردشگر دانست که آوازه یک منطقه را جهانی می کند.

مدیرعامل شرکت فرودگاه های کشور ادامه داد: به همین دلیل است که نام امام(ره) که در کشور ما پس از نام معصومین، نام مقدسی است را بر روی فرودگاه بین المللی گذاشتیم که تمامی پروازهای خارجی بارها تکرار کنند که وارد چه فرودگاهی می شوند.

مه آبادی با اشاره به اینکه فرودگاه وحمل و نقل هوایی یکی از چهار جزء حکومت مدرن است، گفت: امروز در بسیاری از کشورهای دنیا سهم فرودگاه را در افزایش نرخ تولیدات ناخالص می دانند.

وی در بخش دیگری از سخنان خود تاکید کرد: مهمترین برنامه ما در سال جاری توجه به موضوع نیروی انسانی است.

مدیر عامل شرکت فرودگاه های کشور همچنین با اشاره به وضعیت فرودگاه بین المللی شیراز نیز گفت: فرودگاه شهید آیت الله دستغیب در کشور دارای جایگاه خاصی است که خوشبختانه طی چند سال گذشته تغییرات مثبتی در آن ایجاد شده است.

مه آبادی افزود: طرح توسعه فرودگاه شیراز به سرعت در حال انجام است و در سال جاری نیز یک هزار و ۵۰۰ میلیارد ریال به این طرح اعتبار تخصیص خواهیم داد.

طی این مراسم رضا بدیعی فرد به عنوان مدیر کل جدید فرودگاه های استان فارس معرفی شد.

اشتراک گذاری
نظر شما
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار