رئیس سازمان آموزش وپرورش استثنایی استان کرمانشاه: استفعا مدیر کل فرهنگ و ارشاد اسلامی استان:
رئیس سازمان آموزش وپرورش استثنایی استان کرمانشاه گفت:خدمت به محرومان و بهشتیان زمینی از چارچوب سازمان آموزش و پرورش استثنایی استان است
کد خبر: ۳۷۳۱۰۴
تاریخ انتشار: ۱۸ بهمن ۱۳۹۵ - ۰۸:۵۹ 06 February 2017
به گزارش خبرنگار تابناک، محمدی در سالن آمفی تئاتر کانون پرورش فکری هنری کودکان و نوجوانان کرمانشاه اظهار داشت:   سازمان آموزش و پرورش استثنایی استان با در اختیار داشتن افراد خدوم در جهت رشد و ارتقای دانش آموزان استثنایی خدمات ارزشمندی انجام داده است.
وی با اشاره به اینکه در بسیاری از شاخص های آموزش و پرورش استثنایی ما توان کافی را داشته ایم ، افزود:  با همکاری دکتر سعید قدمی،  والدین این دانش آموزان،  همکاران، دکتر سلیمان محبی  در امور آموزش  تخصصی  همواره مددکار وهمراه ما بوده اند. 
رئیس آموزش و پرورش استثنایی استان کرمانشاه گفت:  با بهره گیری از نیروهای متخصص و با تجربه هم چنین نظارت و ارزیابی دقیق با حضور والدین، مشاوران و مددکاران تلاش خود را در جهت نزدیکی خانه ومدرسه انجام داده ایم.
محمدی خدمت به محرومان و بهشتیان زمینی را از چارچوب سازمان آموزش و پرورش استثنایی استان دانست و متذکرشد:  ارتقای آموزش خانواده و اطلاع رسانی از  جمله برنامه ای این سازمان است.
وی گفت:  ارتقای بیش از پیش کیفیت آموزش و هم چنین خدمت های عادلانه آموزشی،  تربیت بدنی و ترویج و تعمیق فرهنگ نماز در مدارس استثنایی از دیگر برنامه های سازمان آموزش و پرورش استثنایی استان کرمانشاه است.
اشتراک گذاری
نظر شما
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار