مهندس مهرداد شریفی- رییس مرکز بهداشت غرب اهواز از شناسایی دو محل غیر مجاز تولید مایه فلافل و سمبوسه در محدوده غرب اهواز خبر داد
کد خبر: ۳۷۳۲۶۰
تاریخ انتشار: ۱۸ بهمن ۱۳۹۵ - ۱۳:۰۳ 06 February 2017
مهندس مهرداد شریفی- رییس مرکز بهداشت غرب اهواز  از شناسایی دو محل غیر مجاز  تولید مایه فلافل و سمبوسه در محدوده غرب اهواز  خبر داد.

وی در توضیح خبر ضمن تقدیر از تلاش مسئولانه کارشناسان بهداشت محیط گفت:کارشناسان بهداشت محیط مرکز جامع سلامت شماره 1 غرب اهواز(منطقه شیخ بها) حین بازرسی های معمول، به دو محل مسکونی و غیر مجاز تولید و عرضه مایه فلافل و سمبوسه، برخوردند که  فاقد هرگونه مجوزهای صنفی –بهداشتی بود.  

 شریفی افزود: متاسفانه مایه سمبوسه و فلافل در این دو محل غیرمجاز، پس از تولید در شرایط کاملا غیر بهداشتی ، در اختیار اغذیه فروشانی از مناطق مختلف شهر، قرار می گرفت! 

وی  تاکید کرد: در این راستا افراد متخلف ، پس از طی مراحل قانونی و قضایی، جهت  جلوگیری ازادامه  فعالیت به مراجع قضایی معرفی شد .  

رییس مرکز بهداشت غرب اهواز خاطر نشان کرد:کارشناسان بهداشت محیط  بصورت تمام وقت ضمن بازرسی های صبح ، عصر و شبانگاهی از مراکز تهیه و توزیع مواد غذایی مناطق تحت پوشش و ارائه آموزش و  توصیه های لازم به متصدیان و مدیران مراکز تولید و عرضه ی مواد غذایی و اماکن عمومی ، با متخلفان به پشتوانه قانون، برخورد قاطع خواهند داشت.

شریفی از فروشندگان مواد غذایی و صاحبان مراکز عرضه مواد غذایی همچون : اغذیه فروشان ، آشپزخانه داران و .. خواست که  مواد اولیه و خام خود را( در صورت عدم تهیه در محل ) از مراکز دارای مجوز بهداشتی تهیه کنند و ضمن احساس مسئولیت در قبال سلامت شهروندان، در همکاری با مرکز بهداشت، مکانهای فراوری و تهیه مواد اولیه خود را به بازرسان بهداشتی منطقه، معرفی کنند.

وی در پایان از شهروندان نیز خواست : در تامین و ارتقای سلامت خود، خانواده و اطرافیان، فعالانه مشارکت داشته باشند . شریفی افزود :  شماره تماس35-33914223داخلی 112 و 111 و نیز سامانه 190 آماده دریافت  گزارشهای  مردمی مبنی بر تولید غیر مجاز و مخفیانه(زیرزمینی) مواد غذایی  می باشد .

منبع: تابناک
اشتراک گذاری
نظر شما
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار