شهردار اهواز با معاون راه آهن كشور براي استفاده از ظرفيت هاي حمل و نقل ريلي در جهت توسعه مركز استان خوزستان رايزني كرد
کد خبر: ۳۷۶۲۰۴
تاریخ انتشار: ۲۴ بهمن ۱۳۹۵ - ۰۹:۰۷ 12 February 2017
شهردار اهواز با معاون راه آهن كشور براي استفاده از ظرفيت هاي حمل و نقل ريلي در جهت توسعه مركز استان خوزستان رايزني كرد.

دكتر سيد خلف موسوي در ديدار مهندس سعيد رسولي معاون برنامه ريزي و اقتصاد حمل و نقل راه آهن كشور گفت: حمل و نقل ريلي ظرفيت بالايي براي كمك به توسعه شهر اهواز دارد و بايد اين ظرفيت را فعال نمود.

شهردار اهواز گفت: فضاي زيادي از شهر اهواز در اختيار راه آهن قرار دارد و انتظار داريم زمينه بهره برداري از اين فضاي بلااستفاده و عمدتا متروك براي توسعه شهر و رفع مشكلات شهروندان اهوازي ايجاد شود.

سيد خلف موسوي خاطرنشان ساخت: آزادسازي برخي زمين هاي در اختيار راه آهن مي تواند گره هاي كور ترافيكي مهمي را در سطح شهر اهواز برطرف نمايد و انتظار داريم شاهد همكاري مجموعه مديريتي راه آهن كشور در اين خصوص باشيم.

شهردار اهواز خواستار بهسازي و زيباسازي ايستگاه هاي راه آهن واقع در سطح شهر اهواز شد و گفت: با حفظ و صيانت از بافت تاريخي اين ايستگاه ها و استفاده از ظرافت هاي معماري و هنر زيباسازي مي توان تاسيسات راه آهن را به فضاهايي دلپذير و متناسب با بافت شهري تبديل كرد.

دكتر موسوي در پايان با اشاره به نقش خوزستان و به ويژه شهر اهواز در جنگ تحميلي و اقتصاد كشور تصريح كرد: امروز شهروندان شريف اهوازي با مشكلات عديده زيست محيطي و بسياري عقب ماندگي هاي تاريخي روبرو هستند و وظيفه همه مسولان و مديران عالي دستگاه هاي اجرايي خدمت به اين مردم مظلوم و تلاش براي رفع مشكلات و آلام آن هاست و همين انتظار هم از مجموعه مديريتي راه آهن مي رود.

منبع: تابناک
برچسب ها: سيد خلف موسوي
اشتراک گذاری
نظر شما
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار