مدیرعامل شرکت شهرک های صنعتی استان خوزستان خبر داد؛
طی 15 سال اخیر مبلغی معادل 59 میلیون دلار توسط سرمایه گذاران خارجی در بخش صنعت خوزستان سرمایه گذاری و 807 فرصت شغلی نیز توسط آنها ایجاد شده است
کد خبر: ۳۷۶۳۴۰
تاریخ انتشار: ۲۴ بهمن ۱۳۹۵ - ۱۱:۱۳ 12 February 2017
اخلاق محمدیان با تشریح روند سرمایه گذاری خارجی طی بازۀ زمانی 15 سالۀ اخیر اظهار کرد: از سال 1379 تا 1382 مجموعاً 2 سرمایه گذار خارجی اقدام به سرمایه گذاری در خوزستان کرده اند اما بخش عمده ای از سرمایه گذاری های خارجی در استان در فاصلۀ زمانی سال های 1393 تا 1395 صورت گرفته است و در حال حاضر 13 سرمایه گذار خارجی در بخش صنعتی خوزستان در حال فعالیت هستند.

اخلاق محمدیان ادامه داد: میزان سرمایه گذاری خارجی در خوزستان تاکنون 59 میلیون دلار است و همچنین 807 فرصت شغلی توسط سرمایه گذاران خارجی در خوزستان ایجاد شده است.

رئیس هیأت مدیره و مدیرعامل شرکت شهرک های صنعتی استان خوزستان در رابطه با گرایش سرمایه گذاران خارجی نسبت به سرمایه گذاری در زمینه های مختلف صنعتی عنوان کرد: صنایع وابسته به نفت، گاز و پلاستیک از جمله صنایعی هستند که بیشترین آمار سرمایه گذاری خارجی را به خود اختصاص داده اند.

محمدیان تصریح کرد: اغلب سرمایه گذاران خارجی در بخش های صنعتی خوزستان از کشورهای عراق و چین هستند اما از کشورهای ترکیه و آذربایجان نیز سرمایه گذاری در خوزستان صورت گرفته است.

منبع: تابناک
اشتراک گذاری
نظر شما
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار