شهردار اهواز؛
جلسه مشترك شوراي شهر و شهرداري اهواز با هيئت رئيسه شوراي مركزي ورزش محلات به منظور اهداء احكام اعضاء هيئت رئيسه و همچنين رسيدگي به مشكلات موجود در راستاي توسعه ورزش محلات برگزار شد
کد خبر: ۳۷۸۲۴۴
تاریخ انتشار: ۲۷ بهمن ۱۳۹۵ - ۱۱:۴۳ 15 February 2017
به گزارش تابناک خوزستان ؛ در اين جلسه كه به همت معاونت امور اجتماعي و فرهنگي شهرداري اهواز برگزار گرديد ، سيد خلف موسوي شهردار اهواز  ضمن خير مقدم به حاضران از زحمات اعضای شوراي شهر و معاونت فرهنگي در راستاي ورزش همگاني تقدير نمود و گفت: ورزش همگاني از مسئوليت هاي ماست و بايد براي شهروندان محيطي مناسب براي ورزش ، سلامتي و تفريح فراهم كنيم. 

در واقع شهر اجزائي بهم پيوسته است كه بايد در همه زمينه ها از جمله اوقات فراغت، ورزش، تفريح و ... جوابگوي مردم باشيم. در يك شهر سالم انسان به هر نقطه اي كه مي رود بايد احساس شادابي نمايد ما بايد خودمان را با اين مقياس بسنجيم و ببينيم كجا مشكل داريم. بايد بررسي كنيم كه شهروندان از خدماتي كه ما در پارك ها، بازار و اماكن ورزشي ارائه مي دهيم رضايت دارند و لذت مي برند؟

وي افزود: شهرداري و مردم بايد كنار هم باشند در غير اينصورت شهر نمي تواند به نقطعه تعادل برسد. همانطور كه خانه خودمان را پاكيزه نگه مي داريم بايد به خيابان، پارك و ساير اماكن عمومي نيز رسيدگي كنيم.

سيد خلف موسوي در ادامه گفت: در كل تا سه سال پيش ما 17 زمين چمن مصنوعي داشتيم در حالي كه در دوره چهارم شوراي شهر و خدمت گذاري ما 45 زمين چمن احداث كرديم كه مجموعا اكنون 62 زمين چمن مصنوعي داريم و 17 زمين نيز در حال ساخت هستند. 

ما بايد براي حفظ اين سرمايه ها تلاش كنيم اين كاري است كه با همكاري شهروندان انجام مي شود. اگر شوراي ورزش محلات نبود ما اين اقدامات را نيز نمي توانستيم انجام دهيم به همين دليل از اعضای اين شورا تشكر مي كنيم.

وي در خصوص كمك به تيم ها و هيئت هاي ورزشي گفت: مناقصه خريد وسايل ورزشي انجام شده است و ما مبلغ خوبي براي خريد اين وسايل  تخصيص داده ايم كه انشاا... با كمك اعضای شوراي مركزي ورزش محلات اين وسايل ورزشي بين تيم ها توزيع شوند. 

در ادامه اين جلسه هدايت ممبيني رئيس كميسيون ورزش و جوانان شوراي اسلامي شهر اهواز ضمن خير مقدم به حاضران در جلسه گفت: بيش 90درصد ورزش محلات اهواز اختصاص به فوتبال دارد. اكنون 400 تيم فوتبال در شهر اهواز فعاليت دارند و اعضای شوراي مركزي ورزش محلات بدون كوچكترين چشم داشت زحمات زيادي را براي توسعه ورزش متحمل مي شوند.

وي افزود: با توجه به اينكه شهرداري مسئول ورزش همگاني است و ارتباط مستقيمي با ورزش محلات دارد اعضای شوراي مركزي ورزش محلات انتظاراتي از شهرداری دارند هر چند در سنوات گذشته اقداماتي صورت گرفته ولي كافي نيست و انشاا... بتوانيم كمك بيشتري به گسترش ورزش داشته باشيم زيرا امر به ورزش امر به معروف است و ما با تقويت ورزش محلات و ورزش همگاني مي توانيم از وقوع بسياري از بزهكاري ها و مشكلات پيشگيري كنيم.


اين عضو شوراي اسلامي شهر اهواز با بيان اينكه در حال حاضر محلات در خصوص زمين هاي خاكي، خدمات و بخش هاي سخت افزاري با مشكل مواجه هستند گفت: ما دوست داريم ارتباط دو طرفه بين شهرداری و ورزش محلات صورت بگيرد تا بتوانيم در زمينه حل مشكلات گام برداريم. اميدواريم اين مشكلات در سنوات آتي حل شود تا عزيزان با دست بازتري بتوانند در ورزش محلات فعاليت كنند.

مریم ابریشم کار عضو شورای اسلامی شهر اهواز نیز ضمن تشکر از هیئت رئیسه قبلی شورای مرکزی ورزش محلات و تبریک به هیئت رئیسه جدید گفت: با تلاشهایی که صورت گرفته ورزش محلات اکنون شکل واقعی خود را پیدا کرده است و مطمئنا کار راحت تر پیش می رود.

 ولی مشکلات اساسی در خصوص زمین های ورزشی وجود دارد که انتظار داریم مدیران مناطق برای رفع آنها همکاری کنند تا هم مشکلات زمین ها و هم امکانات اطراف آنها مرتفع شود. وی همچنین از مجموعه کمیسیون ورزش در شورای اسلامی شهر اهواز نیز تقدیر نمود.

در این جلسه اعضای هیئت رئیسه شورای مرکزی ورزش محلات ، شهردار و اعضای شورای شهر را در جریان مشکلات و کاستی ها قرار دادند.

گفتنی است ، در این جلسه که با حضور چند تن از اعضای شورای شهر ، شهردار و معاون اموراجتماعی وفرهنگی شهرداری اهواز برگزار شد احکام اعضای هیئت رئیسه شورای مرکزی ورزش محلات از سوی شهردار اهواز اعطا گردید.

منبع: تابناک
اشتراک گذاری
نظر شما
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار