رئیس هیات جانبازان و معلولین خوزستان؛
استان دارای 13 هیات فعال است که کمتر از پنجاه درصد از کل شهرستان های استان در رشته های ورزشی فعال خوزستان در بخش اقایان 12 رشته ورزشی و 4 رشته در بخش بانوان پوشش داده است
کد خبر: ۳۸۱۸۳۶
تاریخ انتشار: ۰۳ اسفند ۱۳۹۵ - ۱۳:۱۳ 21 February 2017
به گزارش تابناک خوزستان ؛مهرداد شیروانی رئیس هیات جانبازان و معلولین استان خوزستان صبح امروز در جمع خبرنگاران رسانه های گروهی استان از فعالیت های چشمگیر این هیات خبر داد : استان دارای  13 هیات فعال است  که کمتر از پنجاه درصد از کل شهرستان های استان در رشته های ورزشی فعال خوزستان در بخش اقایان 12 رشته ورزشی و 4 رشته در بخش بانوان پوشش داده است .

رئیس هیات جانبازان و معلولین استان به حضور ورزشکاران در مسابقات کشوری اشاره کرد :96 ورزشکار آقا در 9 رشته 22 مدال طلا  7 نقره و 5 برنز  و 21 ورزشکار خانم در رشته های دو میدانی ،تنیس روی میز و تیراندازی اعزام شدند که موفق به کسب  5 مدال طلا ،2 نقره و 2 برنزدر مسابقات کشوری شدند. 

وی افزود در مسابقات باشگاهی که تحت حمایت اسپانسر قرار گرفته ، 5 تیم 34 نفره که 8 طلا ، 3 نقره و 2 برنز در بخش تیمی رشته دو میدانی آقایان سوم شده.بسکتبال هم در حال برگزاری است اما هیچ شرایط خوبی ندارد .

شیروانی از اعزام 10 نفر از ورزشکاران جانباز و معلول به مسابقات برون مرزی پارا المپیک 2017 اشاره کرد  و گفت : حاصل مسابقات 1 طلا ،1 نقره و یک برنز بوده است .فدراسیون جانبازان، هیات های ورزشی خوزستان را به سه قسمت تقسیم کرد که در واقع ما را در گروههای درجه یک لحاظ کرده است.

رئیس هیات جانبازان استان گفت : مجموعه ورزشی کوی طلاب با حضور استاندار محترم خوزستان که مختص جانبازان و معلولین است افتتاح شد ولی در واقع بهره برداری صورت نگرفته و با نبود آب و برق مواجه است.

وی گفت :منابع پایدار از سوی اداره کل ورزش و جوانان استان دربحث هدف گزاری نیازمند بودجه است . در سال 1395 هیات جانبازان و معلولین استان 250 میلیون تومان هزینه برآورد کرده که قرار شد لااقل 150 میلیون اعتبار تخصیص دهند ولی در حال حاضر 92 میلیون تومان تخصیص داده اند.

وی همچنین در پایان خواستار حمایت بیشتر مسئولین و شهرداری های استان از هیات های جانبازان و معلولین شد .

منبع: تابناک
برچسب ها: مهرداد شیروانی
اشتراک گذاری
نظر شما
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار