معاون سیاسی امنیتی استانداری گفت: در برگزاری مسابقه جام جهانی کشتی امنیت، مهمان نوازی به میزبانی کرمانشاه به نمایش گذاشته شد و نشان دادیم که ما توانایی میزبانی مسابقات بین المللی بیشتری را داریم.
کد خبر: ۳۸۴۴۱۴
تاریخ انتشار: ۰۸ اسفند ۱۳۹۵ - ۰۰:۳۹ 26 February 2017
به گزارش خبرنگار خبرگزاری تابناک از کرمانشاه، شاه حسینی اظهار کرد:از جنبه های خاص ورزش این است که توجه ما را به وجه معنوی معطوف می کند تا فرصتی باشد که به این مقوله بیشتر برداخته و بر آن می دارد آن را ارج نهیم.

معاون سیاسی امنیتی استانداری کرمانشاه ادامه داد: هر جایی که توجه ما به ورزش بالا باشد نشاط بیشتر و آسیب های اجتماعی کم تر می شود که آگر همه ی ظرفیت ها باز شود امکان برخورداری جامعه از  امکانات فراهم می شود.

معاون سیاسی امنیتی استانداری کرمانشاه گفت:  یکی از کلید واژه های شناخت فرهنگ کرمانشاه درک لقب کرمانشاهیان قهرمان یا کرمانشاه پهلوان است که ما را به تامل در باره معنای آن بر می انگیزد.

وی گفت:  استاندار با وجود محدودیت ها و فرصت کم از برگزاری  این مسابقه استقبال کرد  و  مسابقه در کمال آرامش برگزار که می تواند آغازی بهتر برای استان ما در برگزاری  رویدادهای بزرگتر باشد.

 وی  با بیان اینکه  گزینه پیشنهادی برای مدیریت  این سازمان استفاده از نیروی بومی بود ، عنوان کرد:  مجتبی جوهری برای ارتقای ورزش در استان تلاش فراوانی کرد که امید واریم شاهد توجه و  وضعیت بهتری از سوی   مدیر جدید باشیم.

اشتراک گذاری
نظر شما
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار