مشاور وزیر آموزش و پرورش در سفر به منطقه آزاد اروند؛
مهناز احمدی مشاور وزیر آموزش و پرورش در سفر یک روزه خود به آبادان و خرمشهر نشستی با مسئولان و مدیران حوزه فرهنگی و آموزشی منطقه داشت.
کد خبر: ۳۸۶۷۷۴
تاریخ انتشار: ۱۱ اسفند ۱۳۹۵ - ۱۱:۲۴ 01 March 2017
 مهناز احمدی مشاور وزیر آموزش و پرورش در سفر یک روزه خود به آبادان و خرمشهر نشستی با مسئولان و مدیران حوزه فرهنگی و آموزشی منطقه داشت.

در این نشست سید مرتضی نعمت زاده معاون اجتماعی فرهنگی و گردشگری و سید علی موسوی مدیر آموزش تعالی و بلوغ کسب و کارهای سازمان منطقه ازاد اروند و مدیران ادارات آموزش و پرورش آبادان و خرمشهر  و دیرگ فعالان حوزه های فرهنگی و آموزشی در منطقه حضور داشتند.

در نشست شورای آموزش‌وپرورش منطقه آزاد اروند که این بار با حضور مشاور وزیر آموزش و پرورش برگزار شد، موضوعات مختلفی پیرامون اقدامات و فعالیت این سازمان در راستای تعالی بخشی به آموزش و پرورش و تمرکز بر ارتقای آنها و آماده سازی آیندگان و نسل های پیش رو برای ارتقای سطح زندگی بر اساس استانداردهای یک جامعه مدرن و ایده آل مورد بحث و تبادل نظر قرار گرفت.

مهناز احمدی در این نشست ضمن تقدیر و تشکر  از تلاش ها و فعالیت های مدیر عامل و رئیس هیئت مدیره سازمان منطقه آزاد اروند در زمینه آموزش و پرورش خاطر نشان کرد: اسماعیل زمانی، مدیر عامل سازمان منطقه آزاد اروند از زمان روی کار آمدن همواره بر این امر معتقد بود که تحقق اهداف اقتصادی و توسعه آبادان و خرمشهر باید از گذر توسعه منابع انسانی و تعالی بخش به فرهنگ این جامعه عبور می کند.

و بنده فعالیت های آقای زمانی را در جهت تحقق این هدف مشاهده کردم.

مشاور وزیر آموزش و پرورش در ادامه افزود: جلسات و نشست های مختلفی را با مدیر عامل سازمان منطقه آزاد اروند داشتیم و به وضوح میزان اهمیت و توجه و تمرکزشان بر امر آموزش را با اقداماتی که در طی سال های اخیر انجام شده است می توان مشاهده نمود.

مهناز احمدی در نشست شورای آموزش و پرورش اظهار کرد: اینکه در منطقه آزاد اروند اولویت بر توسعه آموزش است و به آن به عنوان مهم ترین سرمایه برای توسعه اقتصادی و فرهنگی و اجتماعی دیده می شود باعث افتخار و خرسندی  ما در وزارت آموزش و پرورش است و مسئولیت ما بر توجه ویژه و ساختاری به آبادان و خرمشهر بیشتر کرده است.

منبع: تابناک
اشتراک گذاری
نظر شما
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار