کاهش تورم روی کاغذ چه فایده ای دارد؟/ مراقب فتنه مذهبی قومی در کشور باشید/ حقوق بشری که عربستان دست اندر کارش باشد را باید دور انداخت/ مجلس بین حقوق 24 میلیونی و 800 هزار تومانی چه مقایسه ای کرده است؟
کد خبر: ۳۸۷۸۵۴
تاریخ انتشار: ۱۳ اسفند ۱۳۹۵ - ۲۲:۲۵ 03 March 2017
به گزارش تابناک فارس:فصل مشترک خطبه های ائمه جمعه فارس دعوت مردم به مصرف کالاهای تولید داخل بود.همچنین توصیه به کمک به نیازمندان در جشن نیکوکاری و شرکت و کاشت درخت در روز درختکاری.
 
کاهش تورم روی کاغذ چه فایده ای دارد؟
امام جمعه شیراز با بیان این‌که تورم بر روی کاغذ کاهش پیدا کرده است، تأکید کرد که مردم باید کاهش تورم و شکسته شدن رکود را در زندگی خود احساس کنند.
 
خطیب جمعه شیراز با بیان این‌که آمارهای ارائه شده در خصوص تورم و اشتغال، تنها آمار و اعداد و رقم است، گفت: در آمار کسی که در ماه 2 ساعت کار داشته باشد به‌عنوان شاغل محسوب می‌شود، در حالی‌که شغل از نگاه مردم کاری است که زندگی فرد را تأمین کند.
 
مراقب فتنه مذهبی قومی در کشور باشید
امام جمعه شیراز ضرورت توجه به این فتنه مذهبی را متذکر شد و گفت: باید نسبت به فتنه مذهبی و جنگ مذهبی و قومیت‌های مختلف در کشور حساس و هوشیار بود.
 
حقوق بشری که عربستان دست اندر کارش باشد را باید دور انداخت
امام جمعه شیراز تصریح کرد: ما باید در حقوق بشر از حالت دفاعی خارج شده و حالت تهاجمی داشته باشیم، معنا ندارد آن‌ها نسبت به حقوق بشر برای ما تصمیم‌گیری کنند، حقوق بشری که عربستان بخواهد پنل آن را در سازمان ملل در اختیار داشته باشد معلوم است چه سنخ حقوق بشری است.
 
مجلس بین حقوق 24 میلیونی و 800 هزار تومانی چه مقایسه ای کرده است؟
نماینده مردم فارس در مجلس خبرگان رهبری در ادامه خطاب به نمایندگان مجلس شورای اسلامی گفت: مجلس تصویب کرده است حقوق یک کارمند تا 24 میلیون تومان می تواند باشد حال آنکه حقوق کارگر هم 800 هزار تومان است.

وی در ادامه گفت: آیا مقایسه ای بین این دو سطح حقوق میان کارمند و مدیر و کارگر صورت گرفته است؟ این ها مسائلی است که جامعه و مردم را نسبت به کارها دچار دلهره می نماید.
اشتراک گذاری
نظر شما
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار