مدیر بورس منطقه‌ای استان فارس از معامله ۱۷۴ میلیون سهم در بورس این استان خبر داد.
کد خبر: ۳۸۸۲۳
تاریخ انتشار: ۰۴ خرداد ۱۳۹۴ - ۰۳:۴۴ 25 May 2015

تابناک فارس به نقل از تسنیم:کرشمه ترابیان درباره عملکرد بورس منطقه‌ای استان فارس در اردیبهشت‌ماه اظهار داشت: در این ماه 174 میلیون سهم و حق تقدم به ارزش 415 میلیارد ریال در بورس این استان معامله شد.

مدیر بورس منطقه‌ای استان فارس تصریح کرد: متوسط ارزش روزانه خرید و فروش سهام در این مدت 14 میلیون و 303 هزار ریال بوده است.

وی خاطرنشان کرد: مقایسه تعداد سهام و اوراق مشارکت معامله شده امسال نسبت به آمار اردیبهشت ماه سال گذشته نشان می‌دهد حجم سهام معامله شده 46 درصد و ارزش معاملات 63 درصد کاهش داشته است.

ترابیان عنوان کرد: بررسی ترکیب معاملات انجام شده حاکی از آن است که 59 درصد ارزش معاملات مربوط به خرید و 41 درصد به فروش سهام اختصاص داشته است.

وی با بیان اینکه در این مدت 309 کد سهامداری جدید در بورس استان فارس ایجاد شده است، افزود: در اردیبهشت‌ماه نزدیک به 820 نفر ساعت کلاس آموزشی در تالار بورس شیراز برگزار شد.

مدیر بورس منطقه‌ای استان فارس گفت: در این مدت 29 شرکت کارگزاری خدمات لازم را به سهامداران و متقاضیان ارائه داده‌اند که سرانه معاملات ماهانه هر کارگزاری در این مدت 14 میلیون و 303 هزار ریال و سرانه معاملات روزانه هر کارگزار 715 میلیون ریال بوده است.

اشتراک گذاری
نظر شما
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار