کد خبر: ۳۸۸۳
تاریخ انتشار: ۲۰ بهمن ۱۳۹۳ - ۱۷:۰۸ 09 February 2015
حجت‌الاسلام محمد رضایی ظهر امروز با بیان اینکه اصلی‌ترین برنامه ایام دهه فجر راهپیمایی 22 بهمن است، اظهار داشت: راهپیمایی 22 بهمن ساعت 10 صبح با حضور باشکوه مردم در سراسر استان فارس برگزار می‌شود.

رئیس شورای هماهنگی تبلیغات اسلامی استان فارس با اشاره به اینکه امسال مسیر راهپیمایی در شیراز تغییر کرده، خاطرنشان کرد: این رخداد مهم جهانی از میدان شهدا در شیراز آغاز شده و مردم شیراز ساعت 9 و 30 دقیقه صبح در میدان شهدا تجمع کرده و ساعت 10 راهپیمایی را از مسیر خیابان کریم خان زند آغاز کرده و به سمت میدان امام حسین(ع)، پل باغ صفا و بلوار آزادی ادامه داده و در میدان آزادی به پایان می‌رسانند.

حجت‌الاسلام رضایی با بیان اینکه در مسیر راهپیمایی برپایی ایستگاه‌های صلواتی، غرفه‌های استراحت ویژه سالمندان، غرفه‌های فرهنگی و نقاشی و شعر ویژه کودکان پیش‌بینی شده، تصریح کرد: دانش آموزان استان در گروهی یک هزار و 357 نفری سرود اجرا کرده و قطعنامه قرائت می‌شود.

وی از سخنرانی حجت‌الاسلام‌و‌المسلمین علی سعیدی، نماینده ولی فقیه در سپاه پاسداران انقلاب اسلامی، در حاشیه راهپیمایی 22 بهمن در شیراز خبر داد و عنوان کرد: سرویس رفت و آمد رایگان برای استفاده مردم از نقاط مختلف شهر شیراز برای حضور در راهپیمایی پیش‌بینی شده است.

رئیس شورای هماهنگی تبلیغات اسلامی استان فارس با اشاره به اینکه راهپیمایی 22 بهمن تنها یک حرکت سیاسی نیست، بیان کرد: رویکرد اصلی 22 بهمن برگزاری جشن مردمی پیروزی انقلاب اسلامی و اعلام مواضع و حمایت مردم از انقلاب اسلامی است.

انتهای پیام/

اشتراک گذاری
نظر شما
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار