به مناسبت فرا رسیدن بهار طبیعت، نمایشگاه نقاشی رویداد رود در شوشتر برپا می‌شود
کد خبر: ۳۹۱۵۸۷
تاریخ انتشار: ۱۹ اسفند ۱۳۹۵ - ۱۰:۲۵ 09 March 2017
در این نمایشگاه که به همت و همکاری انجمن هنرهای تجسمی شوشتر برگزار می‌شود، جمعی از نقاشان گروه هنری گردون به سرپرستی ترانه صادقیان و تعدادی از نقاشان تهرانی به همراه نقاشان شهرستان شوشتر آثار خود را  در معرض دید علاقه‌مندان قرار خواهند داد.

به گفته رئیس اداره فرهنگ و ارشاد اسلامی شوشتر، این رویداد از روز شنبه بیست و یکم اسفندماه با برگزاری یک گارگاه نقاشی در محل خانه مرعشی که از بناهای قدیمی و سنتی شوشتر است از ساعت ١٠ صبح تا ١٧ بعد از ظهر برگزار می‌شود.

علی بهرامی ادامه داد: جهت تمرکز زدایی، گسترش و معرفی هنر نقاشی و استفاده از ظرفیت‌های طبیعت و گردشگری شوشتر در روز یکشنبه بیست و دوم اسفندماه هم برای دومین روز متوالی اجرای کارگاه نقاشی توسط هنرمندان استانی و کشوری را در محل پارک داریون، جنب پل شادروان خواهیم داشت.

وی افزود: در روز دوشنبه بیست و سوم اسفندماه نیز نمایشگاه آثار این هنرمندان در محل موزه رستوران مستوفی برپا می‌گردد و تا بیست و نهم اسفندماه ادامه خواهد داشت.

صادق خلیفه مسئول انجمن هنرهای تجسمی شوشتر از همه‌ی هنرمندان و علاقه‌مندان به رشته نقاشی خواست تا ضمن حضور در این کارگاه‌ها و نمایشگاه، با استفاده از تجربیات هنرمندان پیشکسوت و اساتید شرکت کننده بر اهمیت و غنای کار بیفزایند.

وی گفت: در روز بیست و سوم اسفندماه، روز افتتاحیه نمایشگاه در محل خانه‌ی مستوفی، راس ساعت ٤ بعد از ظهر نشستی تخصصی با موضوع خاطره و حافظه و نقش تلفیق در هنر معاصر با حضور اساتید مدعو برگزار خواهد شد.

ضمنا ساعت بازدید از این نمایشگاه  از ١٠ تا ٢١ می‌باشد.

منبع: تابناک
برچسب ها: نمایشگاه نقاشی
اشتراک گذاری
نظر شما
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار