مراسم تجلیل از بانوان شاغل در اداره کل ورزش و جوانان خوزستان به مناسبت گرامیداشت میلاد با سعادت حضرت فاطمه زهرا(س) و روز زن برگزار شد
کد خبر: ۳۹۵۸۵۱
تاریخ انتشار: ۲۶ اسفند ۱۳۹۵ - ۱۲:۲۲ 16 March 2017
 این مراسم با حضور مدیرکل،معاونین و بانوان شاغل اداره کل ورزش و جوانان خوزستان در سالن اجتماعات اداره کل به انجام رسید.

مدیرکل ورزش و جوانان خوزستان در این مراسم طی سخنانی ضمن تبریک میلاد حضرت فاطمه زهرا(س) و روز زن اظهار کرد:بسیار خرسندم از اینکه خداوند سبحان این توفیق را به من داد تا در بین همکاران بسیار خوب و بزرگوار حضور داشته باشم.

افشین حیدری افزود:نقش و حضور بانوان در عرصه های مختلف بسیار با اهمیت است و به حدی مقام زن و مادر والا و با ارزش می باشد که با توجه به شخصیت ویژه حضرت فاطمه الزهرا(س) روز میلاد این بانوی عظیم الشأن به عنوان روز زن نامگذاری شده است.


وی با بیان اینکه بانوان از توانمندی و شایستگی بالایی برخوردار هستند، خاطرنشان کرد:در صدد هستیم کمیته ای متشکل از بانوان اداره کل تشکیل دهیم تا بتوانیم از نظرات و پیشنهادات آنها در زمینه های مختلف استفاده کنیم.

حیدری ادامه داد: تصمیم داریم از فردگرایی به سمت خرد جمعی حرکت کنیم. ظرفیت های ارزشمندی داریم که باید از تمام آنها استفاده نماییم. بر همین اساس راه اندازی نظام مشارکت در اداره کل ورزش و جوانان در دستور کار قرار دارد تا بتوانیم از نظرات، دیدگاه ها و انتقادات سازنده همه همکاران بهره بگیریم.

وی تصریح کرد:رفاه،معیشت و نشاط و آرامش همکاران بسیار مهم است و در اولویت قرار دارد چراکه اگر کارکنان از لحاظ فضای کاری و معیشتی از امنیت و رضایت لازم برخوردار نباشند، بازده و خروجی مطلوبی نخواهند داشت.

حیدری گفت: قطعا در سال 96 از ظرفیت بانوان بیشتر استفاده خواهد شد و در حوزه های مدیریتی حضور بانوان را پررنگ خواهیم داشت.

در پایان این مراسم با اهدا لوح سپاس و هدایا از بانوان شاغل در اداره کل ورزش و جوانان خوزستان تقدیر شد.
منبع: تابناک
برچسب ها: افشین حیدری
اشتراک گذاری
نظر شما
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار