رییس ستادکاروانهای راهیان نور وزارت نفت در جنوب گفت؛
روزانه 650 نفر از زائرین راهیان نور این وزارتخانه در بازدید از مناطق عملیاتی هشت سال دفاع مقدس در استان خوزستان ، توسط شرکت ملی مناطق نفتخیزجنوب پشتیبانی می شوند
کد خبر: ۳۹۸۴۹۱
تاریخ انتشار: ۰۵ فروردين ۱۳۹۶ - ۱۰:۰۴ 25 March 2017
رییس ستادکاروانهای راهیان نور وزارت نفت در جنوب گفت: روزانه 650 نفر از زائرین راهیان نور این وزارتخانه در بازدید از مناطق عملیاتی هشت سال دفاع مقدس در استان خوزستان ، توسط شرکت ملی مناطق نفتخیزجنوب پشتیبانی می شوند.

سرهنگ پاسدار عباس ممبینی  ضمن بیان این مطلب اظهار داشت: از نیمه دوم اسفند ماه تا کنون، روزانه 650 نفر از کاروانهای راهیان نور وزارت نفت از مناطق عملیاتی دفاع مقدس در استان خوزستان بازدید می کنند که طبق برنامه ریزی های بعمل آمده و با مساعدت مهندس عالی پور مدیرعامل شرکت ملی مناطق نفتخیزجنوب، این افراد در مجتمع آموزش فنون اسکان و سپس به مناطق عملیاتی اعزام می شوند.

وی افزود: این کاروان ها که از سراسر کشور به استان خوزستان عزیمت می کنند، به مدت پنج روز در استان اسکان می یابند که ایاب و ذهاب، تغذیه و برنامه های فرهنگی آنها با مشارکت شرکت ملی مناطق نفتخیزجنوب و حوزه مقاومت بسیج شهید تندگویان(وزارت نفت- جنوب) در حال انجام است. 

سرهنگ ممبینی همچنین یادآورشد: زائرین راهیان نور وزارت نفت طی مدت حضور خود در استان خوزستان، از مناطق عملیاتی دفاع مقدس از جمله یادمان هور، شلمچه، اروندکنار، فکه،چذابه و  طلاییه بازدید می کنند.

  

منبع: تابناک
برچسب ها: سرهنگ ممبینی
اشتراک گذاری
نظر شما
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار