رئيس ستاد انتخابات شهرستان كرمانشاه : در روز ششم ، 386 نفر درشهرستان كرمانشاه ثبت نام نمودند.
کد خبر: ۳۹۸۸۱۵
تاریخ انتشار: ۰۶ فروردين ۱۳۹۶ - ۰۹:۲۴ 26 March 2017

به گزارش خبرگزاری تابناک به نقل از  روابط عمومی فرمانداری کرمانشاه، فرماندار و رئیس ستاد انتخابات شهرستان کرمانشاه گفت: در ششمین روز از ثبت نام داوطلبان انتخابات شوراهای اسلامی شهر و روستا تا ساعت 16، 386 نفر در شهرستان کرمانشاه ثبت نام نهایی شده که از این تعداد جمعا 63 نفر در شهرهای کرمانشاه، کوزران، ماهیدشت و هلشى ثبت نام کردند که از این تعداد 55 نفر مرد و 8 نفر زن هستند.

وی افزود: در روستاهای بخش‌های کوزران، مرکزی، ماهیدشت، فیروزآباد و بیلوار 317  ثبت نام کردند.  

در مجموع تا ساعت 16 روز ششم  1571 نفر در سطح شهرستان ثبت نام نموده كه  294 نفر در شهرهای تابع و 1277 نفر در روستاها و مجموعا 72 نفر زن  در شهرو روستا ثبت نام داشته اند، در شهر كرمانشاه تاکنون 246 نفرثبت نام نمودند که 24 نفر از آنها زن می باشد.

فرماندار کرمانشاه از ساکنین روستاهای دارای 20 خانوار و یا 100 نفر جمعیت درخواست نمود جهت ثبت نام در پنجمین دوره انتخابات شوراهای اسلامی شهر و روستا فردا از ابتدای وقت اداری با در دست داشتن مدارک لازم به بخشداری های بخش های تابع مراجعه کنند.

وی افزود: ستاد انتخابات بخشداری ها آمادگی لازم را دارند که نسبت به ثبت نام اهالی روستاها اقدام نمایند.

رئیس ستاد انتخابات شهرستان کرمانشاه گفت: آن دسته از داوطلبان که تاکنون موفق به دریافت گواهی عدم سوء پیشینه نشده اند، با تکمیل فرم خود اظهاری در محل بخشداری ها می توانند نسبت به تکمیل پرونده اقدام کرده و مانعی برای ثبت نام آنها وجود ندارند.
اشتراک گذاری
نظر شما
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار