رئیس مرکز فوریت های پزشکی استان کرمانشاه گفت:حوادث و عملیات‌های اورژانس استان در طی این هشت روزاز نوروز ۹۶ نسبت به مدت مشابه سال کاهش داشته است.
کد خبر: ۳۹۹۶۸۳
تاریخ انتشار: ۰۸ فروردين ۱۳۹۶ - ۱۴:۲۱ 28 March 2017
به گزارش خبرنگارخبرگزاری تابناک، زهرا احمدی پور امروز سه شنبه در سفر به استان کرمانشاه از پایگاه خدمات سفر کرمانشاه واقع در میدان امام خمینی(ره) بازدید کرد و صائب مدرسی رئیس مرکز فوریت های پزشکی استان کرمانشاه در جمع خبرنگاران و در حضور معاون رییس جمهور افزود: ۱۳ تخت در اتوبوس های اورژانس واقع در پایگاه های نوروزی قرار داردو ما یک دستگاه اتوبوس آمبولانس به همراه ۲ تکنسین در هر پایگاه قرار دادیم و زمانی که این افراد به ماموریت اعزام می شوند یک تکنسین در پایگاه حضور خواهد داشت که جوابگوی نیازهای مراجعین باشد.

وی خاطرنشان کرد:علاوه بر پایگاه در میدان امام (ره) ما یک پایگاه نیز در همین نزدیکی و در محل فرودگاه شهید اشرفی اصفهانی داریم که در صورت نیاز یکدیگر را پوشش می دهند.

رئیس مرکز فوریت های پزشکی استان کرمانشاه تصریح کرد: خوشبختانه امسال تا کنون ما تنها دو حادثه ویژه داشتیم که پر تلفات بوده اند که یکی از حوادث ویژه و پرتلفات مربوط به شب گذشته در سه راهی شیان اسلام آباد غرب و دیگری مربوط به روز گذشته و اطراف سراب نیلوفر بوده است و تنها ۲ فوتی نیز طی این مدت داشته ایم.


اشتراک گذاری
نظر شما
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار