کد خبر: ۴۰۰۰
تاریخ انتشار: ۲۱ بهمن ۱۳۹۳ - ۰۲:۳۱ 10 February 2015

به گزارش خبرگزاری تسنیم از شیراز، هفته چهاردهم و پایانی رقابت‌های فوتسال لیگ دسته اول باشگاه‌های کشور در حالی برگزار شد که یکی از 2 نماینده استان فارس در این رقابت‌ها با خطر سقوط دست و پنجه نرم می‌کرد اما در ‌‌نهایت در دسته اول ماندنی شد.

تیم فوتسال شاهد شیراز در هفتمین مسابقه از نیم فصل دوم این رقابت‌ها برابر تیم مدعی رسالت کرمان بازنده شد اما به لطف شکست تیم یاران جوان هرمزگان برابر زاگرس خوزستان در لیگ دسته اول باقی ماند.

شاهد شیراز که به عنوان یکی از دو نماینده استان فارس در لیگ دسته اول فوتسال کشور حضور دارد نمایشی خوبی داشت اما در ‌‌نهایت 3 بر یک بازنده شد تا با کسب 12 امتیاز از 14 بازی به کار خود در این فصل پایان دهد.

شاهد که در این فصل نمایش خوبی نداشت و در بسیاری از مسابقات، فرصت کسب امتیاز را به سادگی از دست داد در راه فرار از سقوط با 2 تیم استقلال نوین ماهشهر و یاران جوان بندرعباس بر سر بقا در لیگ رقابت داشت.

شاهد شیراز که هفته گذشته در شیراز برابر زاگرس خوزستان به تساوی رسیده بود این هفته، فرصت داشت تا با برتری برابر حریف کرمانی خود را از خطر سقوط‌ دور کند اما در کسب پیروزی ناموفق بود و به لطف شکست رقیب خود از خطر رهایی یافت.

نماینده فارس با کسب 12 امتیاز در رده هفتم جدول 8 تیمی لیگ یک فوتسال قرار گرفت در حالی که استقلال نوین ماهشهر با همین تعداد امتیاز و تفاضل گل بهتر ششم شد و یاران جوان هرمزگان با 9 امتیاز در قعر جدول قرار گرفت.

اشتراک گذاری
نظر شما
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار