معاون اول رييس جمهور گفت؛
دكتر اسحاق جهانگيري بعداز ظهر روز (چهارشنبه) در بدو ورود به فرودگاه دزفول از سوي استاندار خوزستان و جمعي از مديران ارشد استاني مورد استقبال قرار گرفت
کد خبر: ۴۰۳۰۲۱
تاریخ انتشار: ۱۷ فروردين ۱۳۹۶ - ۰۹:۰۷ 06 April 2017
به گزارش تابناک خوزستان، دكتر اسحاق جهانگيري بعداز ظهر روز (چهارشنبه) در بدو ورود به فرودگاه دزفول از سوي استاندار خوزستان و جمعي از مديران ارشد استاني مورد استقبال قرار گرفت.

معاون اول رييس جمهور تا ساعتي ديگر قرار است مجتمع فولاد روهينا جنوب در شهرستان دزفول را مورد بهره برداري قرار دهد.

دكتر جهانگيري از طرح درخت كاري براي مقابله با ريزگردها نيز در نزديكي شهر اهواز بازديد خواهد كرد.

شركت در جلسه شوراي اداري استان خوزستان با رويكرد اقتصاد مقاومتي و افتتاح فاز ۳ كمپوستينگ قارچ شركت كشاورزي جلگه دز از ديگر برنامه هاي معاون اول رييس جمهور در اين سفر دو روزه است.

وزراي جهاد كشاورزي، صنعت، معدن و تجارت و تعدادي از نمايندگان استان در مجلس شوراي اسلامي در اين سفر همراه معاون اول رييس جمهور هستند.

معاون اول رييس جمهور در بدو ورود به فرودگاه دزفول در گفتگو با خبرنگاران از استان خوزستان به عنوان قلب تپنده توسعه ايران ياد كرد و گفت: استان خوزستان كانون اصلي توسعه بخش هاي مختلف اقتصادي كشور است.

دكتر جهانگيري با يادآوري ظرفيت ها و ويژگي هاي منحصر به فرد استان خوزستان، اظهار داشت: اين استان در بخش كشاورزي، صنعت و صنايع بزرگ نظير پتروشيمي و فولاد نقش موثري در كشور دارد و بخش اصلي توليدات نفت و گاز نيز در استان خوزستان است.

وي همچنين با اشاره به ويژگي هاي فرهنگي و تاريخي اين استان افزود: مردم استان خوزستان در دوران دفاع مقدس نقش موثري در دفاع از كشور ايفا كردند و استان خوزستان از جهات مختلف داراي اهميت و ويژگي هاي منحصر به فرد است.

معاون اول رييس جمهور با اشاره به نامگذاري سال جديد از سوي مقام معظم رهبري تحت عنوان اقتصاد مقاومتي توليد، اشتغال گفت: يكي از استان هايي كه مي تواند نقش كليدي در رونق توليد و اشتغالزايي ايفا كند استان خوزستان است.

منبع: تابناک
برچسب ها: دكتر جهانگيري
اشتراک گذاری
نظر شما
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار