رئیس شورای اسلامی شهر شیراز با بیان این‌که مدیریت اصلاح‌طلبان در شورا تجربه‌شده، گفت: در شورای چهارم شیراز پس از سالها حاشیه جای خود را به متن داد.
کد خبر: ۴۰۳۵۶۲
تاریخ انتشار: ۱۸ فروردين ۱۳۹۶ - ۱۲:۲۶ 07 April 2017
تابناک فارس به نقل از فارس:غلام مهدی حقدل اظهار داشت: در مقابل برخی سخنان و اظهارنظرها، ما جمله حضرت امام را تکرار می‌کنیم که هر کس معتقد به انقلاب و اسلام است باید آن را نصب‌العین قرار دهد و خطاب‌مان به کاندیداهای انتخابات این است که از شیوه‌های مذموم و ناپسند غربی در انتخابات استفاده نکنید.

وی افزود: بنابر مشی حضرت امام و رهنمودهای مقام معظم رهبری هیچ‌کس نباید در انتخابات تخریب را وجهه همت خود قرار دهد بلکه باید از طرق قانونی به معرفی عملکرد و اهداف خود بپردازد.

حقدل ادامه داد: اگر بنا باشد ما نیز مانند برخی گروه‌ها شروع به بی‌تقوایی کنیم و از گذشته بگوییم حرف‌هایی زیادی داریم و مستنداتی از گذشته مدیریتی شهر و استان در دست ما هست اما قصد نداریم این کار را انجام دهیم بلکه ترجیح می‌دهیم مردم بنابر برنامه رأی خود را به صندوق بیندازند.

وی یادآور شد: شورای چهارم شهر شیراز به همت 21 عضو خود عصر طلایی شهر را رقم زد چراکه در این دوره اجازه ندادیم مسائل سیاسی و حاشیه‌ای جای متن را بگیرد و برای خدمت‌رسانی به مردم با همه از استانداران وقت تا مدیران کل ادارات و دولت تعامل کردیم و بنای اخوت و برادری در سطح استان را گذاشتیم.

رئیس شورای اسلامی شهر شیراز بیان کرد: با تکیه به هدایت‌های نماینده ولی‌فقیه در استان و روحانیت، ما نخ تسبیح وحدت در فارس شدیم و اجازه ندادیم همه علیه هم حرف بزنند که چنین فضایی برای هیچ‌کس نفعی ندارد.

وی متذکر شد: در سایه این تعامل و وحدت به موفقیت‌های بزرگ عمرانی دست‌یافتیم که با عدد و رقم قابل توصیف است و در طول 100 سال فعالیت شهرداری کم‌نظیر بوده و شیراز را در حوزه‌های عمرانی، فرهنگی، سرمایه‌گذاری، شهرسازی و فضای سبز سرآمد کلان‌شهرهای کشور ساخته است.

حقدل یادآور شد: در این دوره اگر هر کاری کردیم به برکت خون شهدا و زیر سایه ولایت بوده و همکاری دستگاه‌ها و مدیران استان در آن نقش مهمی داشته است.

وی سپس افزود: 38 سال این شهر درگیر اختلافات بیهوده چپ و راست بود اما ما در شورای چهارم از همه فضاها استفاده کردیم و افراد توانمند از هر سلیقه را به کار گرفتیم تا آرزوی مردم برای پیشرفت شیراز را محقق کنیم و اکنون هرکجا قدم می‌گذاریم رضایت مردم از این خدمات به ما منعکس می‌شود.

وی ابراز داشت: دوستان در جبهه اصلاحات فارس بدانند که وقتی در شورای دوم حضور یافتیم پی بردیم فضای شهر کاملاً دوقطبی است و همان زمان وقتی به رئیس وقت شورا گفتم چرا به محرومیت‌زدایی توجه نمی‌کنید درگیری و اختلافات داخلی را مانع خدمت‌رسانی مطلوب ذکر کرد و این دوستان اکنون باید آن گذشته را به یاد بیاورند که شورا در اختیارشان بود و فعالیت‌ها قابل‌مقایسه است.

حقدل تصریح کرد: کارهای عظیم و بزرگی که در شورای چهارم شده قابل‌انکار نیست که در همین دوره بودجه شورا به حدود سه برابر بودجه دولتی استان رسید و تنها 40 درصد آن از محل عوارض مردم تأمین‌شده و مابقی از راه‌های دیگر کسب درآمد پایدار بوده است.

وی سپس ادامه داد: شرایطی که برای شیراز به وجود آمده بسیار ارزشمند است و به‌زودی مابقی پروژه‌های نیمه‌تمام از پروژه کوهسار، پارک‌های چند صد هکتاری ارتفاعات، پل کابلی ولیعصر (عج)، میدان معلم و ... افتتاح می‌شود و همه این‌ها از افتخارات جوانان این شهر است و نباید با بی‌انصافی و جوسازی حاصل تلاش جوانان شهر و دیارمان را ناچیز جلوه داد.

رئیس شورای اسلامی شهر شیراز با تأکید بر این‌که فضاسازی تخریبی به نفع شهر شیراز نیست، گفت: اگر شورایی بیاید که به فکر آبادانی و عمران شهر نباشد و مسائل و اختلافات سیاسی را مدنظر خود قرار دهد تنها و تنها مردم شیراز متضرر خواهند شد.

وی در پایان گفت: من به سبب کسالت جسمی قصد نداشتم در انتخابات این دوره ثبت‌نام کنم اما بزرگان دستور دادند و تکلیف را فرض دانستیم و از اعضای شورا تنها آقای حق نگر و دیهیمی ثبت‌نام نکرده‌اند.
اشتراک گذاری
نظر شما
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار