مدیرکل آموزش فنی و حرفه‌ای استان کرمانشاه از ارائه حدود 9 میلیون و 300 هزار نفر ساعت آموزش مهارتی به متقاضیان در دو بخش دولتی و خصوصی طی سال گذشته خبر داد.
کد خبر: ۴۰۴۷۷۸
تاریخ انتشار: ۲۰ فروردين ۱۳۹۶ - ۱۲:۲۸ 09 April 2017
به گزارش خبرگزاری تابناک به نقل از ایسنا،داوود ناصری‌امید ، اظهار کرد: سال گذشته بیش از پنج میلیون و 295 هزار نفر ساعت آموزش مهارتی در قالب 25 هزار و 291 نفر دوره 

در مراکز آموزشی دولتی به متقاضیان ارائه شد و شاهد تحقق 108 درصدی تعهدات آموزشی مهارتی در این بخش بودیم که این مهم با وجود تمامی محدودیت‌های تحمیل شده و مشکلات پیش‌آمده رخ داده است.

ناصری‌امید افزود: همچنین در آموزشگاه‌های آزاد بخش خصوصی نیز بیش از  سه میلیون و 950 هزار نفر ساعت آموزش مهارتی ارائه شد که در این بخش نیز تحقق 125 درصدی تعهدات را داشتیم که این رشد قابل قبول و در راستای برون‌سپاری خدمات به بخش خصوصی بوده است.

مدیرکل آموزش فنی و حرفه‌ای کرمانشاه در ادامه یکی از دلایل مهم افزایش میزان آموزش‌های مهارتی به نسبت تعهدات را تشکیل شورای مهارت در استان عنوان کرد.

به گفته ناصری‌امید میزان تعهدات آموزش‌های مهارتی استان کرمانشاه در سال گذشته  ارائه آموزش‌های مهارتی به هشت و میلیون و 100 هزار نفر ساعت بوده است.

ناصری‌امید ادامه داد: در سال 94 آموزشهای مهارتی در استان کرمانشاه به متقاضیان به میزان نزدیک به هشت میلیون و 200 هزار نفر ساعت ارائه شد.

وی در ادامه با اشاره به نامگذاری امسال از سوی مقام معظم رهبری به نام سال " اقتصاد مقاومتی، تولید و اشتغال" اظهار کرد: یکی از راهکارهای اصلی تحقق شعار سال توجه به موضوعات آموزشی است، چرا که آموزش یکی از مولفه‌های مهم حل مشکل اشتغال می‌باشد و رفع این معضل جز با برخورداری از نیروهای ماهر دست‌یافتنی نخواهد بود.

مدیرکل آموزش فنی و حرفه‌ای کرمانشاه با اشاره به اینکه امسال کیفی‌سازی خدمات آموزشی در مجموعه فنی و حرفه‌ای کرمانشاه دنبال خواهد شد، افزود: در تلاشیم تا دانشجویان و فارغ التحصیلان دانشگاهی و افراد جویای کار را در جهت ارتقای مهارت‌ها پای کار بیاوریم.

به گفته ناصری امید استان کرمانشاه 25 مرکز دولتی آموزش فنی و حرفه‌ای و 250 آموزشگاه آزاد فعال بخش خصوصی دارد.

اشتراک گذاری
نظر شما
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار