مدیر کل زندان‌های کرمانشاه گفت: اجرای برنامه‌های قرآنی و فرهنگی، توانمندسازی زندانیان و کمک به خانواده‌های آنان با حفظ کرامت انسانی از اهداف مهم زندان‌های کرمانشاه است.
کد خبر: ۴۰۵۷۱۱
تاریخ انتشار: ۲۲ فروردين ۱۳۹۶ - ۱۰:۲۴ 11 April 2017
به گزارش خبرگزاری تابناک به نقل از مهر،منصور بیگلری با تبریک میلاد امیر المومنین علی علیه السلام اظهار داشت: تلاش برای کمک به زندانیان موجب عاقبت بخیری در دنیا و آخرت و رضایت خداوند متعال می‌شود.

وی توانمندسازی و آموزش مهارت‌های زندگی به زندانیان را از اهداف مهم زندان‌های کرمانشاه دانست و گفت: یکی از اهداف ما کمک به خانواده‌های بی بضاعت زندانیان نیازمند است.

مدیر کل زندان‌های استان کرمانشاه بر تسریع تکمیل و تجهیز واحد پذیرش این مرکز تأکید کرد و گفت: توانمندسازی زندانیان و اجرای طرح‌های قرآنی مورد تاکید ما است.

بیگلری با تأکید بر اهمیت استفاده از روش‌های نوین مدیریت علمی در توانمندسازی زندانیان افزود: اجرای برنامه‌های اصلاح و تربیت در راستای بازسازی اجتماعی زندانیان انجام می‌شود.

وی فراهم کردن زمینه بازگشت زندانیان به کانون خانواده را از اهداف مدیریت زندان‌های کرمانشاه دانست و افزود: همه تلاش خود را برای کمک به زندانیان و خانواده آنان با حفظ کرامت انسانی بکار خواهیم گرفت.

بیگلری غنی سازی اوقات فراغت و  اجرای موثر برنامه‌های فرهنگی و ورزشی را از دیگر اهداف مدیریت زندان‌های کرمانشاه دانست و بیان کرد: تقویت روحیه زندانیان و امید به آینده ای 
بهتر برای آنان مورد تاکید است.


اشتراک گذاری
نظر شما
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار