رشیدی رئیس اداره اوقاف وامور خیریه شهرستان مسجد سلیمان ؛
مراسم شب شهادت حضرت امام موسی کاظم ع در جوار بارگاه ملکوتی و آستان مقدس امامزادگان هفت شهیدان (ع)برگزار میگردد
کد خبر: ۴۱۰۱۳۴
تاریخ انتشار: ۳۰ فروردين ۱۳۹۶ - ۰۹:۵۴ 19 April 2017
 مراسم نورانی شب شهادت هفتمین اختر تابناک آسمان امامت و ولایت، باب الحوایج،  حضرت امام موسی کاظم ع در روز شنبه 96/2/2همزمان با اقامه نماز جماعت مغرب و عشا، در محل امامزادگان هفت شهیدان (ع)که از نوادگان آن امام همام میباشند مطابق سنوات گذشته  برگزار میشود. 


در این مراسم روحانی که با حضور سبز و منور نماینده محترم  و معزز ولی فقیه در استان خوزستان حضرت آیت... موسوی جزایری (دامت برکاته)و تنی چند از مسئولین استانی از جمله حضرت حجت السلام والمسلمین حاج آقای حاجتی امام جمعه موقت کلان شهر اهواز، حضرت حجت السلام والمسلمین حاج آقای طباطبایی مدیر کل محترم اوقاف و امور خیریه خوزستان ودیگر مدیرانی اجرایی استان ونیز مسئولین محترم،ائمه بزرگوار جمعه وجماعت، فرمانداران و نیز مدیران پرتلاش و دلسوز شهرستانهای مسجد سلیمان، لالی و اندیکا در شب شهادت آن امام رئوف در محل بقعه متبرکه امامزادگان هفت شهیدان (ع) برگزار میشود. 


رشیدی در ادامه افزود:  برگزاری چنین برنامه های مذهبی برای تقویت ایمان ونزدیکی به خداوند منان یقینا مایه خیر و برکت در آحاد جامعه و بویژه در قشر جوانان و نوجوانان منطقه  خواهد بود، تا زمانیکه اشاعه شعائر الهی در جامعه اسلامی رونق و پابرجاست تمامی نقشه های دشمنان نظام اسلامی به لطف خداوند منان و لطف ائمه اطهار (ع)نقش بر آب خواهد شد. 


رئیس اداره اوقاف و امور خیریه گفت :  مداح این مراسم  یادگار هشت سال دفاع مقدس برادر عزیز و مداح اهلبیت حاج صادق آهنگران میباشد ،از عموم مردم شهید پرور شهرستانهای مسجدسلیمان اندیکا و لالی و تمام محبان و عاشقان حضرت باب الحوایج امام موسی کاظم (ع)دعوت می نماییم که در این مراسم روحانی و معنوی شرکت فرمایند. 


در پایان از  همه مدیران، امام جمعه محترم شهرستان حاج آقای امینی و فرماندار پر تلاش شهرستان مسجد سلیمان ، نهادها و سازمانهایی که در برگزاری این برنامه ما را  مساعدت و یاری نمودند تقدیر و تشکر می نماییم. 


ضمنا با توجه به هماهنگی بعمل آمده این برنامه بصورت زنده از سیمای خوزستان پخش میشود.

منبع: تابناک
برچسب ها: رشیدی
اشتراک گذاری
نظر شما
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار