ببینید بی کفایتی ها در فارس چه بلایی بر سر ورزش استان آورده که ما باید از ماندن فجرسپاسی(با آن سابقه درخشان در سطح اول فوتبال کشور) در لیگ یک انقدر خوشحال باشیم. چند روز پیش مدیریت ورزش استان وعده برنامه های اساسی برای تیم فجر در صورت ماندن در لیگ یک را دادند.حالا فجر مانده است و این گوی و این میدان.
کد خبر: ۴۱۶۹۵۲
تاریخ انتشار: ۱۲ ارديبهشت ۱۳۹۶ - ۰۷:۰۰ 02 May 2017
به گزارش تابناک فارس:تیم فجر شهید سپاسی شیراز با برتری مقابل آلومینیوم اراک در لیگ دسته یک فوتبال کشور ماندگار شد.در هفته پایانی این رقابت‌ها تیم فجر شهید سپاسی شیراز در دیداری حساس و سرنوشت ساز از ساعت ۱۷دیروز در ورزشگاه امام خمینی اراک به مصاف آلومینیوم این شهر رفت و با نتیجه سه بر دو میزبان خود را شکست داد.
 
ضمن تشکر و سپاس فراوان از بازیکنان و کادر فنی تیم فجرسپاسی به خاطر اینکه با غیرت و تلاش و با وجود همه کمبودها فجر را نگه داشتند ذکر یک نکته خالی از لطف نیست.
 
این شادی و سرور و تشکر به خاطر ماندن فجرسپاسی در لیگ یک است.یعنی همه ما این همه خوشحالیم که فجر به لیگ 2 سقوط نکرده است.
 
ببینید بی کفایتی ها در فارس چه بلایی بر سر ورزش استان آورده که ما باید از ماندن فجرسپاسی(با آن سابقه درخشان در سطح اول فوتبال کشور) در لیگ یک انقدر خوشحال باشیم.
 
چند روز پیش مدیریت ورزش استان وعده برنامه های اساسی برای تیم فجر در صورت ماندن در لیگ یک را دادند.
 
حالا فجر مانده است و این گوی و این میدان.
 
تصویر زیر شادی بازیکنان فجر به خاطر باقی ماندن در لیگ دسته یک را نشان می دهد.
 

با پایان یافتن لیگ دسته اول کشور، تیم های پارس جم جنوبی و سپید رود رشت به لیگ برتر صعود کردند و تیم های استقلال اهواز، فولاد یزد و خیبر خرم آباد هم راهی دسته دوم شدند. 
اشتراک گذاری
نظرات بینندگان
غیر قابل انتشار: ۰
در انتظار بررسی: ۰
انتشار یافته: ۱
عاشق فجر
|
Iran, Islamic Republic of
|
۰۹:۱۰ - ۱۳۹۶/۰۲/۱۲
خیلی دوست داشتید محو بشه
تا کور شود آنکه نتواند دید
نظر شما
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار