مدیرکل آموزش و پرورش استان کرمانشاه، از شرکت ۳ هزار و ۴۰۰ دانش آموز کرمانشاهی در مسابقات استانی قرآن و عترت خبر داد و گفت: در پایان این مسابقات ۸۰ دانش آموز برتر به مرحله کشوری راه می یابند.
کد خبر: ۴۱۸۰۰۰
تاریخ انتشار: ۱۳ ارديبهشت ۱۳۹۶ - ۱۴:۳۳ 03 May 2017
به گزارشناک به نقل از خبرگزاری تاباداره روابط عمومی آموزش و پرورش استان کرمانشاه، سلیمان محبی افزود: مرحله‌ استانی مسابقات قرآن و عترت در کرمانشاه برگزار می شود.

وی با بیان اینکه این دور از مسابقات قرآن و عترت از ۱۱ اردیبهشت برگزار می‌شود، افزود: دانش‌آموزان در ۱۰ رشته در سه حوزه قرآن، عترت و نماز به رقابت با یکدیگر می پردازند.

محبی، اظهار کرد: رشته های حوزه قرآن؛ تفسیر، قرائت، ترتیل و تحقیق و رشته های حوزه عترت؛ نهج البلاغه، صحیفه سجادیه و مداحی و رشته های حوزه نماز؛ انشای نماز، اذان و احکام است.

مدیرکل آموزش و پرورش استان کرمانشاه، با اشاره به اینکه ۳ هزار و ۴۰۰ نفر در مرحله استانی مسابقات قرآن و عترت شرکت کردند، ابراز کرد: این دوره از مسابقات ۱۰ روز به طول می انجامد و دانش آموزان در دو بخش دختران و پسران به رقابت می پردازند.

وی با بیان اینکه ۸۰ نفر از دانش آموزان برتر به مرحله کشوری راه می یابند، تصریح کرد: مرحله کشوری این دور از مسابقات در مشهد مقدس برگزار می‌شود.

محبی در پایان سخنانش، خاطرنشان کرد: در مسابقات قرآن و عترت سال گذشته در بخش دانش آموزان موفق به کسب رتبه پنجم و در بخش فرهنگی آن موفق به کسب رتبه نخست شدیم.
اشتراک گذاری
نظر شما
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار