به همت واحد بررسیهای اداری مراسم بزرگداشت روز کارگروتجلیل از کارگران نمونه با حضور مهندس پوررضا مدیرعامل ، مسئولین و کارکنان شرکت پالایش گاز بیدبلندو با دعوت از روسا و مسئولین اداره تعاون کار و رفاه اجتماعی شهرستانهای بهبهان وامیدیه در سالن اجتماعات کوثر اداره آموزش برگزار شد
کد خبر: ۴۱۹۷۷۸
تاریخ انتشار: ۱۷ ارديبهشت ۱۳۹۶ - ۱۰:۲۷ 07 May 2017
به همت واحد بررسیهای اداری  مراسم بزرگداشت روز کارگروتجلیل از کارگران نمونه  با حضور  مهندس پوررضا  مدیرعامل ، مسئولین و کارکنان شرکت پالایش گاز بیدبلندو با دعوت از روسا و مسئولین اداره تعاون کار و رفاه اجتماعی شهرستانهای  بهبهان وامیدیه در سالن اجتماعات کوثر اداره آموزش برگزار شد.

در ابتدای مراسم  موسوی نسب مسئول بررسیهای اداری  گزارشی پیرامون وضعیت کارگران وچگونگی  روند انتخاب کارگر نمونه ارائه نمودند .

در ادامه مهندس پوررضا  مدیرعامل طی سخنانی ضمن تبریک به مناسبت فرا رسیدن اعیاد شعبانیه و  روز کار وکارگر به کارکنان و کارگران تلاشگر و دلسوز عرصه صنعت و همچنین عرض خیرمقدم به مهمانان به نقش کارگران این شرکت در تولید گاز پرداختند و گفتند موفقیت های کسب شده در تولید گاز و حفظ و صیانت از این سرمایه ملی مرهون تلاش و کوشش کارکنان علی الخصوص کارگران زحمت کش این شرکت می باشد. ایشان در بخش دیگری از سخنان خود ثبت رکورد 35 میلیون نفر ساعت کار بدون حادثه که با مشارکت کارگران دلسوز بدست آمده را افتخاری برای مجموعه این شرکت دانستند.

مدیر عامل در پایان سخنان خود اظهار داشت این شرکت در سال گذشته توانست 6 میلیارد متر مکعب گاز به مبادی مصرف ارسال کند که در این موفقیت کارگران در بخشهای مختلف نقش ارزنده ای را ایفا نمودند
 
در پایان به پاس قدر دانی از تلاش وکوشش کارگران نمونه به 27 نفر از  آنان لوح تقدیر وکارت هدیه   تقدیم گردید.

منبع: تابناک
برچسب ها: مهندس پوررضا
اشتراک گذاری
نظر شما
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار