رئیس هیات فوتبال خراسان رضوی:
رییس هیات فوتبال خراسان رضوی گفت: با توجه به رفتن چمن ثامن به زیر کشت، ورزشگاه امام رضا (ع) میزبان لیگ برتر هفدهم خواهد بود.
کد خبر: ۴۱۹۸۹۰
تاریخ انتشار: ۱۷ ارديبهشت ۱۳۹۶ - ۱۱:۳۶ 07 May 2017
به گزارش تابناک رضوی، محمدمهدی برادران در خصوص بقای تیم فوتبال سیاه‌جامگان در لیگ برتر اظهار کرد: خوشحالم که در پایان لیگ شانزدهم، لبخند بر لبان فوتبال‌دوستان مشهدی نقش بست. از یکی، دو ماه قبل دایه‌های مهربان‌تر از مادر به تخریب بازیکنان و تیم‌های مشهدی می‌پرداختند و از سقوط دو تیم مشهدی صحبت می‌کردند اما تیم‌های پدیده و سیاه‌جامگان ثابت کردند که همت و همدلی مقابل هر نیرو و موج منفی قرار می‌گیرد و پیروز می‌شود. خوشبختانه پیش‌بینی ما برای سومین سال متوالی درست از آب درآمد و تیم‌های مشهدی در لیگ برتر باقی ماندند.

وی در خصوص فعالیت‌های هیات فوتبال در جهت حمایت از تیم‌های مشهدی تصریح کرد: چندی قبل پاداشی را در صورت بقای سیاه‌پوشان مشهدی در لیگ برتر تعیین کردیم که این هفته حتما به این تیم پرداخت خواهیم‌کرد. ضمن اینکه به جز یک مسابقه، با توجه به مشکلات مالی سیاه‌جامگان هزینه‌های جاری مسابقات این تیم توسط هیات پرداخت شد.

برادران در رابطه با عدم حضور هانی نوروزی با وجود دعوت هیات فوتبال از این خانواده برای دیدار پرسپولیس و سیاه‌‎جامگان افزود: با خانواده نوروزی صحبت‌های لازم را انجام داده‌بودیم و قرار بر این بود تا پس از حواشی ناشی از جشن قهرمانی پرسپولیس در تهران، میزبان این خانواده در هفته پایانی لیگ باشیم اما در نهایت با توصیه مقامات بالاتر تصمیم بر این شد تا در وقتی دیگر میزبان خانواده محترم نوروزی باشیم. این توصیه به واسطه مشکلات و اختلافاتی است که در هیات‌مدیره باشگاه پرسپولیس وجود دارد.

وی افزود: نکته جالب توجه اینکه وقتی با خانواده نوروزی در روز گذشته صحبت می‌کردم آنها تاکید کردند که همچون دیگر پرسپولیسی‌های حاضر در ورزشگاه، نخستین بار است از باخت پرسپولیس خوشحال هستند و بقای سیاه‌جامگان را تبریک گفتند. فکر می‌کنم این فضای همدلی ویژه در ورزشگاه از دقیقه 24 با همراهی هواداران سیاه‌جامگان با پرسپولیسی‌ها برای تشویق هادی نوروزی رقم خورد که تا پایان مسابقه نیز ادامه یافت.

برادران در خصوص محل میزبانی تیم‌های مشهدی در فصل آتی گفت: با توجه به نیاز مبرم ورزشگاه ثامن برای رفتن به زیر کشت، قطعا ورزشگاه امام رضا(ع) در لیگ هفدهم پذیرای تیم‌های مشهدی خواهد بود. ضمن اینکه هم‌اکنون در اداره کل قرار شده که نرخ‌گذاری انجام شود تا دو تیم پدیده و سیاه‌جامگان با تربیت‌بدنی آستان‌قدس قرارداد مربوطه را امضا کنند.

رییس هیات فوتبال خراسان رضوی در رابطه با احتمال برگزاری فینال حذفی در ورزشگاه امام رضا (ع) تصریح کرد: در گذشته و در دوران کفاشیان چنین پیشنهادی مطرح شد اما در دو سال اخیر با توجه به نام این جام، بعید می‌دانم که فدراسیون با برگزاری فینال در شهری به جز خرمشهر موافقت کند. البته که در مشهد آمادگی میزبانی از فینال را داریم اما با توجه به تقدس شهر خرمشهر چه بهتر که این مسابقه در این شهر والا برگزار شود و این موضوع به بهانه‌ای برای تجهیز هرچه بهتر ورزشگاه خرمشهر تبدیل شود.

وی در پایان گفت: بحث افزایش قیمت بلیت به شکلی که مطرح شد نبود و اگر افزایش قیمتی هم صورت می‌گرفت قطعا به دو باشگاه مشهدی می‌رسید و این موضوع به هیات فوتبال ارتباطی نداشت. متاسفانه در لیگ برتر بحث حق پخش تلویزیونی منتفی است و فروش بلیت یکی از بهترین راه‌ها برای درآمدزایی باشگاه‌هاست. هیات فوتبال همواره سعی داشته تا در کنار هواداران باشد و همکاری فراوانی در رابطه با رایگان کردن بازی‌ها در فصلی که گذشت داشته‌ایم.
اشتراک گذاری
نظر شما
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار