رئیس هیأت بدن‌سازی سمنان:
رئیس هیأت بدن‌سازی و پرورش اندام استان سمنان گفت: تأییدیه‌ قهرمانی امیر طاهری‌پور، پاورلیفتینگ‌کار سمنانی در مسابقات جهانی ژوهانسبورگ ارائه نشده و شرکت در مسابقات آزاد بوده است.
کد خبر: ۴۲۰۴۴۶
تاریخ انتشار: ۱۸ ارديبهشت ۱۳۹۶ - ۱۱:۰۴ 08 May 2017

به گزارش تابناک سمنان، محمدرضا ابونوری در گفت‌وگو با خبرنگار فارس در پی نایب‌قهرمانی امیر طاهری‌پور، پاورلیفتینگ‌کار سمنانی در مسابقات جهانی ژوهانسبورگ با رکورد 675 کیلوگرم و کسب مدال نقره این رقابت‌ها اظهار کرد: خوشحالم که یک هم‌استانی توانست در رقابت‌های بین‌المللی بدرخشد.

وی با تأکید بر اینکه هنوز فدراسیون پرورش اندام این نایب‌قهرمانی را تأیید نکرده است تا رسمیت پیدا کند، تصریح کرد: رقابت‌های ژوهانسبورگ تورنمنتی بوده که طاهری‌پور هم در آن شرکت و مقام کسب کرده و خوشحالیم از اتفاق مبارکی که افتاده است.

رئیس هیأت بدن‌سازی و پرورش اندام استان سمنان با اشاره به اینکه افراد به شکل آزاد در این تورنمنت‌ها شرکت می‌کنند، اضافه کرد: طاهری‌پور هم به شکل آزاد در این رقابت‌ها شرکت کرده و اعزامی از سوی فدراسیون صورت نگرفته است.

ابونوری با بیان اینکه ما زیر نظر فدراسیون پرورش اندام کار می‌کنیم، تصریح کرد: طاهری‌پور از طریق فدراسیون در مسابقات ژوهانسبورگ اعزام نشده است.

وی اظهار کرد: هنوز از فدراسیون بدن‌سازی و پرورش اندام تأییدیه‌ای در مورد قهرمانی طاهری‌پور در مسابقات جهانی ژوهانسبورگ ارائه نشده است.

اشتراک گذاری
نظر شما
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار