سومين دوره مسابقات كشوري موشك‌های آبي در سه رده برد، ارتفاع و هدف با معرفي و تجليل از تيم‌هاي برتر با حضور مسئولان دانشگاه در سالن خوارزمي دانشگاه سمنان به پایان رسید و تيم پلنگه دانشگاه يزد در دو بخش ارتفاع و برد در صدر ایستاد.
کد خبر: ۴۲۳۲۱۳
تاریخ انتشار: ۲۳ ارديبهشت ۱۳۹۶ - ۱۲:۰۱ 13 May 2017

به گزارش تابناک سمنان، دراين دوره از مسابقات تيم‌هايي از دانشگاه‌هاي سمنان، يزد، گرگان، اميركبير،شهيد ستاري و شاهرود در زمين چمن طبيعي دانشگاه سمنان به رقابت پرداختند.

درپايان اين رقابت‌ها، در رده ارتفاع، تيم پلنگه از دانشگاه يزد موفق به كسب مقاماول در اين رده و به ترتيب تيم مشكين از دانشگاه يزد مقام دوم و تيم عمراد ازدانشگاه سمنان مقام سوم را كسب کردند.

در رده برد، تيم پلنگه از دانشگاه يزداول شد و تيم‌هاي مشكين از دانشگاه يزد و كروز از دانشگاه اميركبير به ترتیب دوم وسوم شدند.

تيم برگزيده رده ارتفاع اين مسابقات يك ميليون تومان، تيم دومهفتصد و پنجاه هزار تومان و تيم سوم هم از چهارصد هزار تومان جايزه نقدي بهره‌مندشدند.

به تيم‌هاي اول تا سوم بخش برد اين مسابقات هم به ترتيب هفتصد و پنجاه هزارتومان،چهارصد هزار تومان و دويست هزار تومان جايزه تعلق گرفت.

در رده هدف باتوجه به اینکه موشک هیچ کدام از تیم‌ها موفق به برخورد با هدف نشد در نتیجه هیچتیمی حائز امتیاز نشد.

مسابقات كشوري موشك آبي دانشگاه سمنان، با هدف استفادههدفمند از تئوري‌هاي علمي جهت كاربردي كردن آنها در يك طرح مهندسي و مدل كردن علميمباحث تئوري مهندسي مكانيك و هوافضا در طراحي و ساخت موشك به همت انجمن علميدانشجويي مهندسي مكانيك دانشگاه سمنان برگزار شد.

در پايان اين مراسم از كادراجرايي مسابقات و اعضا انجمن علمي دانشجويي مهندسي مكانيك هم قدردانيشد.

منبع: ایسنا
اشتراک گذاری
نظر شما
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار