دفتر مدیریت مصرف و نظارت بر کاهش آب بدون درآمد شرکت آب و فاضلاب استان کرمانشاه در 5 ماهه اول سال 95 بیش از 500 کیلومتر شبکه توزیع آب را نشت یابی کرده است.
کد خبر: ۴۲۴۸۸۶
تاریخ انتشار: ۲۶ ارديبهشت ۱۳۹۶ - ۱۰:۳۹ 16 May 2017
به گزارش خبرگزاری تابناک به نقل از روابط عمومی و آموزش همگانی شرکت آب و فاضلاب استان کرمانشاه، مدیر عامل شرکت آبفای استان با اعلام این خبر گفت: در راستای کاهش آب بدون درآمد حوزه فنی مهندسی شرکت آبفای کرمانشاه در این مدت نسبت به اصلاح و بازسازی خطوط انتقال و شبکه های توزیع به میزان 22 کیلومتر اقدام کرده اند.

علیرضا تخت شاهی با اشاره به تجهیز واحد تعمیرات و امداد 4 شهر جوانرود ، روانسر ، تازه آباد و منطقه یک شهر کرمانشاه، تصریح کرد: در 5 ماهه اول سال 95 بیش از 4هزار کنتور خراب مشترکین تعویض شده است.

وی از بازسازی ، ساخت و تعویض بیش از 520 عدد شیرآلات خطوط انتقال و توزیع آب در استان کرمانشاه خبر داد و گفت : کار مطالعات مدیریت فشار و زون بندی شبکه در 2 شهر پاوه و کرندغرب با اعتبار یک میلیون و 800 هزار ریال انجام شده است.

مدیر عامل شرکت آب و فاضلاب استان کرمانشاه در ادامه از جدا سازی سامانه آبیاری فضای سبز شهرداری از آب شرب سخن گفت و اظهار داشت: این اقدام در راستای صرفه جویی و 
مصرف بهینه آب در استان کرمانشاه انجام شده است.

تخت شاهی در پایان گفت: به منظور شناسایی مصارف شبانه و بررسی مولفه های آب بدون درآمد 5 دستگاه کنتور در ورودی شبکه های توزیع و خروجی مخازن نصب شده است.
اشتراک گذاری
نظر شما
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار